12 تير 1400 - 11:28

پرداخت ۶۰۰ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی

مدیرعامل بانک مهر ایران در دیدار با رییس کمیته امداد گفت: این بانک با هدف توانمندسازی دائمی نیازمندان و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم تا کنون بیش از ۶۰۰ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی پرداخته است.
کد خبر : ۱۲۵۱۶۹
دیدار با رئیس کمیته امداد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک مهرایران، دکتر مرتضی اکبری در این دیدار ضمن تشکر از همکاری‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: این دو مجموعه به عنوان ۲ بال خدمت به محرومان و نیازمندان جامعه یک هدف را دنبال می کنند.


وی افزود: کمک به نیازمندان جزء برنامه‌های مسئولیت اجتماعی بانک مهر ایران به شمار می‌آید و حمایت کمیته امداد از این بانک منجر به تقویت و گسترش خدمات و پرداخت تسهیلات به اقشار کمتر برخوردار جامعه شده است.


اکبری ادامه داد: رویکرد این بانک در سال‌های اخیر از حوزه معیشت به سوی اشتغالزایی و ایجاد درآمد پایدار تغییر کرده است و در این راستا با همکاری سازمان های مردم نهاد مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد برکت، بنیاد مسکن انقلاب و سازمان بهزیستی بیش از ۶۰۰هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش ۶۰هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.


وی افزود: تا کنون بیش از ۴۱۶هزار مددخواه تحت پوشش کمیته امداد از تسهیلات قرض‌الحسنه بانک مهر ایران به ارزش ۳۶هزار میلیارد ریال و با هدف کمک به کارآفرینی و اشتغالزایی بهره‌مند شده‌اند.


مدیرعامل بانک مهر ایران ادامه داد: این تسهیلات با رویکرد توسعه کشاورزی، پرورش دام سبک و همچنین گسترش صنایع مربوط به انرژی تجدیدپذیر خورشیدی در مناطق کمتر برخوردار کشور پرداخت شده که با ایجاد درآمد پایدار برای مددخواهان، علاوه بر رفع دغدغه‌های اقتصادی، بهبود وضعیت معیشتی نیازمندان را نیز به همراه خواهد داشت.


در ادامه مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به نقش تسهیلات قرض‌الحسنه در توانمندسازی مددجویان تحت پوشش این نهاد بیان داشت: بانک مهر ایران با خدمات، طرح‌های تسهیلاتی و کمک‌های بلاعوض خود حمایت‌های زیادی از مددجویان داشته که جای تقدیر و تشکر دارد.


وی افزود: ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه به تقویت همکاری و هم‌افزایی مردم در تجمیع منابع قرض‌الحسنه کشور کمک می‌کند و این امر سبب می‌شود تا نیازمندان بیشتری از این خدمات بهره‌مند شوند.


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: این بانک از سال ۱۳۹۶ به عنوان بانک عامل با این نهاد همکاری می‌کند و امسال نیز پیش‌بینی می‌کنیم که بانک مهر ایران بیش از آنچه به عنوان تعهدات در نظر گرفته شده، به مددجویان تحت پوشش این نهاد کمک کند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر