12 تير 1400 - 16:07

پشتیبانی از تولید به روایت بانک ملی ایران

حمایت همه جانبه بانک ملی ایران از طرح های زیربنایی کشورسیاست بانک ملی ایران طی سال های گذشته حمایت از صنایع مختلف کشور و کمک به رشد و توسعه آنها بوده است و از اینرو نام این بانک در بسیاری از طرح های زیربنایی کشور حک شده است.
کد خبر : ۱۲۵۱۸۹
بانک ملی ایران در قاب ایبِنا

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در حال حاضر بیشترین سهم در تولید برق کشور به نیروگاه‌های حرارتی و درصد ناچیزی مربوط به بخش انرژی های تجدیدپذیر است و  از این رو هر گونه اصلاح در واحدهای حرارتی به منظور کاهش مصرف سوخت و افزایش راندمان، به‌طور مستقیم به مقرون به‌صرفه‌تر شدن فرآیند تولید برق کشور می‌انجامد.


بانک ملی ایران در حمایت از صنعت برق کشور بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع داخلی بانک به منظور احداث و راه اندازی نیروگاه مقیاس کوچک ۶ مگاواتی در زمینی به مساحت  ۴۰۰۰ مترمربع در  شهرک صنعتی پرند اختصاص داده که تولید این بخش جهت اتصال به شبکه برق نواحی استان تهران است.


با توجه به کمبود برق خصوصا در سال های اخیر، تولید برق از اهمیت ویژه ای برای کشور برخوردار است و استفاده از گاز شهری (طبیعی) به عنوان سوخت مصرفی (مواد اولیه)، استفاده از تکنولوژی روز دنیا جهت تولید برق، جلوگیری از خروج ارز و امکان صادرات برق به کشورهای همجوار از جمله عراق و... در صورت افزایش تولید از جمله مزیت های این طرح است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر