20 تير 1400 - 11:49

امضای قرار داد ۱۰۰۰ میلیارد ریالی پست بانک با صندوق توسعه ملی

براساس قرار داد سپرده گذاری یک هزار میلیاردی امضاء شده پست بانک ایران با صندوق توسعه ملی، امکان پرداخت تسهیلات به طرح های بخش صنعت و معدن در مناطق برخوردار فراهم شد.
کد خبر : ۱۲۵۳۹۳
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران ، تسهیلات مذکور با عاملیت پست بانک ایران، به طرح های دارای توجیه فنی و اقتصادی بخش های خصوصی، تعاونی و بنگاه های اقتصادی متعلق به موسسات عمومی غیر دولتی بخش صنعت و معدن (به استثنای بخش ساخت مسکن ) واقع در مناطق برخوردار اعطا می شود.

بنا بر این گزارش: نرخ سود تسهیلات ۱۶ درصد بوده و دوره باز پرداخت و تنفس تسهیلات حداکثر ۶۰ ماه خواهد بود. همچنین طرح های سرمایه گذاری جدید و توسعه ای (طرح های ایجادی ) بخش صنعت واجد الویت برای اعطاء تسهیلات مذکور می باشد و شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که دارای پروانه بهره برداری تولید فناوری اطلاعات (نرم افزار از وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند) امکان استفاده از تسهیلات را خواهند داشت.

این گزارش می افزاید: سهم آورده متقاضی در هر طرح معادل ۲۵ درصد کل هزینه بوده که این میزان در طرح های بخش تعاونی حداقل ۲۰ درصد و برای بنگاه های اقتصادی متعلق به موسسات عمومی غیر دولتی حداقل معادل ۳۵ درصد کل هزینه طرح خواهد بود، که در مناطق مشمول اعمال نرخ ترجیحی ۵ درصد کمتر از نرخ های مذکور محاسبه خواهد شد.

شایان ذکر است کلیه متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از تسهیلات فوق می‌توانند به شعب پست‌بانک‌ایران در سراسر کشور مراجعه نمایند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر