21 تير 1400 - 07:36

بررسی عملکرد سه ماهه نخست واحدهای بانک ملی

عملکرد سه ماهه نخست واحدهای بانک ملی ایران بررسی شد.
کد خبر : ۱۲۵۴۲۷
بانک ملی ایران در قاب ایبِنا

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران در این همایش که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک، اعضای هیات مدیره، معاونین مدیرعامل و مدیران ارشد این بانک برگزار شد عملکرد واحدهای بانک طی سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ بررسی و واحدهای برتر معرفی شدند.  


در این همایش محمدرضا حسین زاده ضمن اشاره به مشکلات موجود بر اهمیت حفظ عزت کارکنان تاکید کرد و از همکاران ستاد خواست با پشتیبانی به موقع و سریع از صف در کم شدن فاصله بین صف و ستاد  تلاش کنند.


مدیر عامل بانک در ادامه سخنان خود بر ضرورت رعایت انضباط مالی، دستورالعمل های ابلاغی بانک مرکزی، سیاست های مدون بانک، استفاده حداکثری از ظرفیت های قانونی برای کسب سود و نیز تشویق مشتریان به بهره گیری از خدمات بانکداری غیرحضوری تاکید کرد.


وی سودآوری در جذب منابع را از اولویت های مهم خواند و اظهار کرد : اهمیت تجهیز منابع و جذب سپرده ارزان قیمت یکی از اولویت های این بانک است و در این راه سرعت خدمات دهی به مشتریان و رضایت ارباب رجوع  نیز مورد تاکید و توجه کارکنان بانک می باشد.


 محمد رضا حسین زاده در پایان سخنان خود ضمن گرامیداشت همکار فقید وحید سعیدی رئیس شعبه نظام وظیفه، همه همکاران فوت شده بر اثر ابتلا  به کرونا را  مدافعان جبهه اقتصادی خواند و از همه همکاران خواست تا جهت حفظ سلامتی خود و خانواده شان ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، مشتریان را به استفاده از خدمات غیر حضوری بانک ترغیب نمایند،


در این جلسه عملکرد واحدها توسط معاونت برنامه ریزی و تحول و اداره کل استراتژیک موردبررسی قرار گرفته و گزارش عملکرد آنها ارایه شد. در ادامه نیز  معاونت شعب و مدیران امور  به بیان مشکلات همکاران صف پرداختند و راهکارهای لازم را ارائه کردند.  


 این همایش با معرفی  و تقدیر از ادارات امور شعب استان های بوشهر، یزد، سیستان و بلوچستان، البرز، مرکزی(اراک) و شعبه مستقل فردوسی به عنوان واحدهای برتر در سه ماهه نخست به پایان رسید.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر