21 تير 1400 - 14:43
بانک توسعه تعاون اعلام کرد:

پرداخت بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج

رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون از پرداخت بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج توسط شعب بانک از ابتدای سال ۹۷ تاکنون خبر داد
کد خبر : ۱۲۵۴۵۲
پرداخت بیش از 11 هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج در بانک توسعه تعاون

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) اظهار داشت: پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج جوانان همواره از اولویت‌های بانک توسعه تعاون در حوزه اعتبارات بوده است.


وی افزود: این بانک از بدو تأسیس به‌عنوان یکی از بانک‌های عامل پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج مطرح بوده است و مطابق آمار رسمی طی سال‌های ۹۷ تاکنون نیز به ۱۱.۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات در این زمینه پرداخت‌نموده است.


فتاحی خاطرنشان کرد: میزان وام پرداختی بانک توسعه تعاون به زوج‌های جوان از سال ۹۷ به ۹۸ به میزان ۸۵ درصد رشد داشته است و عملکرد بانک در سال ۹۹ در مقایسه با سال ۹۸ نیز با ۷۳ درصد رشد مواجه شده است.


رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در ادامه گفت: این بانک طی سه ماه ابتدایی سال جاری به میزان کل وام پرداختی در سال ۹۷ در این زمینه عملکرد داشته است و پیش‌بینی می‌شود آمار عملکردی بانک در سال جاری در بحث پرداخت قرض‌الحسنه ازدواج جوانان با رشد چشمگیری مواجه گردد.


فتاحی در خصوص میزان و نحوه پرداخت وام ازدواج جوانان اظهار داشت: مطابق بخشنامه بانک مرکزی در سال جاری، به هر یک از زوجین ۷۰۰ میلیون ریال با دوره بازگشت ده‌ساله قابل پرداخت است، که این میزان برای زوج‌های زیر ۲۵ سال و زوجه‌های زیر ۲۳ سال تا سقف یک میلیارد ریال افزایش می‌یابد.


وی اعلام داشت: پرداخت وام قرض‌الحسنه به زوج‌های جوان از منظر برکت در عملکرد کلی بانک موردنظر است و همکاران بانک توسعه تعاون در شبکه شعب سراسر کشور تلاش‌ها و تدابیر متنوعی متحمل می‌شوند تا شرایط مالی بهتری برای فراهم‌سازی مقدمات ازدواج جوانان ایجاد نمایند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر