27 تير 1400 - 15:26

تبدیل تجربیات به دانش در بانک توسعه تعاون اجرایی می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون گفت: به منظور انباشت تجربه و تکمیل فرایندهای مدیریت دانش در بانک توسعه تعاون اقدامات موثری در دست اجرا است.
کد خبر : ۱۲۵۶۰۷
تبدیل تجربیات به دانش در بانک توسعه تعاون اجرایی می شود

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، ایرج شیخ‌زاده از سیاستگذاری ساختاری و فرایندی مدیریت دانش در بانک توسعه تعاون خبر داد و گفت: برنامه جدی برای طراحی ساختاری و فرایندی مدیریت دانش به عنوان محرک و پیشران سایر ابعاد مدیریت در بانک توسعه تعاون در حال تدوین و پیاده سازی است که زمینه عملیاتی شدن مدیریت دانش و تجربیات مدیران و کارکنان را در بانک بیش از پیش فراهم خواهد ساخت.

وی افزود: کمیته عالی مدیریت دانش بانک توسعه تعاون در حوزه معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات با محوریت مرکز آموزش و پژوهش و عضویت روسای ادارات کل مرتبط تشکیل و سیاست های کلان مربوط به گردآوری و تسهیم دانش را تعیین و راهبری خواهد کرد.


شیخ‌زاده با اشاره برنامه‌های‌ بنیادی مدیریت دانش در این بانک گفت: تبدیل دانش پنهان به دانش آشکار سازمانی و شکل‌گیری حافظه سازمانی از راهبردهای مهم سودآوری بانکی محسوب می‌شود که ترسیم و اجرای ابعاد ساختاری( کلان و خرد)، فرایندی و مطالعاتی آن در برنامه های عملیاتی بانک توسعه تعاون در سال ۱۴۰۰ همسو با نظام نامه مدیریت دانش ابلاغ شده از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور گنجانده شده است.

وی درباره ابعاد ساختاری مدیریت دانش در بانک توسعه تعاون اعلام کرد: دبیرخانه مدیریت دانش بانک توسعه تعاون در ساختار اداره کل آموزش مدیریت مرکزآموزش وپژوهش و به عنوان بازوی اجرایی کمیته عالی مدیریت دانش ایجاد و آغاز به فعالیت خواهد کرد که زمینه توسعه فعالیت های دانش و تجربه محور مرکز آموزش و پژوهش و تبدیل تجربیات و دانش پنهان به دانش صریح در بانک توسعه تعاون را فراهم خواهد ساخت.

به گفته شیخ زاده، ابعاد ساختاری و فرایندی مذکور طراحی و نهایی شده و با تایید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره در بانک توسعه تعاون عملیاتی خواهد شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر