28 تير 1400 - 08:29
پست بانک و صندوق توسعه ملی امضا نمودند؛

تخصیص اعتبار ۵۰۰میلیاردریالی به این بانک برای پرداخت تسهیلات

با امضای قرار داد همکاری پست بانک باصندوق توسعه ملی، ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اعطای تسهیلات به طرحهای آب،کشاورزی،منابع طبیعی و محیط زیست واقع در مناطق برخوردار به این بانک تخصیص یافت.
کد خبر : ۱۲۵۶۱۴
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، مطابق قرار داد امضا شده تسهیلات مذکور به فعالیتهای دارای توجیه فنی و اقتصادی در بخش های خصوصی ، تعاونی و بنگاههای اقتصادی متعلق به موسسات عمومی غیر دولتی بخش صنعت و معدن (به استثنای بخش ساخت مسکن) واقع در مناطق برخوردار اعطا از سوی پست بانک ایران پرداخت خواهد شد.


این گزارش می افزاید:نرخ سود تسهیلات پرداختی به متقاضیان ۱۴ درصد بوده و دوره مشارکت حداکثر ۱۲ ماه و دوره بازپرداخت و تنفس حداکثر ۶۰ ماه می باشد. گزارش فوق حاکی است، فعالیتهای واجد الویت و قابل قبول برای اعطا تسهیلات شامل: احداث گلخانه و تولید محصولات گلخانه ای ، طرح ها و فعالیتهای زیر بخش شیلات؛ پرورش ماهیان دریایی در قفس ، گرم آبی ، سرد آبی ، خاویاری ، میگو و تجهیزات صیادی ، خدمات مکانیزه کشاورزی ، طرح های نوسازی واحدهای دام و طیور و آبزیان که در زنجیره تولید قرار دارند، کشت گیاهان دارویی و طرح ها و فعالیتهای اصلاح ، نوسازی ، جایگزینی و احداث باغات به ویژه نخلیات و مرکبات می شود.


بنابر این گزارش سهم آورده متقاضی در طرح های بخش آب و کشاورزی ، منابع طبیعی و محیط زیست و طرح های بخش تعاونی حداقل معادل حداقل معادل ۲۰ درصد کل هزینه و برای بنگاههای اقتصادی متعلق به موسسات عمومی غیر دولتی حداقل معادل ۳۵ درصد کل هزینه طرح بوده و در مناطق مشمول اعمال نرخ ترجیحی ، ۵ واحد درصد کمتر از از نرخ های مورد اشاره خواهد بود.


شایان ذکر است کلیه متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره گیری از تسهیلات مذکور به شعب پست بانک ایران در سراسر کشور مراجعه نمایند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر