28 تير 1400 - 08:27

کسب رتبه برتر پست بانک ایران در جشنواره شهید رجایی وزارت ارتباطات

پست بانک ایران در جشنواره شهید رجایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی عنوان دستگاه برتر را کسب کرد.
کد خبر : ۱۲۵۶۱۶
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، با حضور محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیران عامل و روسای شرکت های زیر مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در یک نشست ویدئو کنفرانسی، از پست بانک ایران به سبب کسب رتبه برتر در ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی جشنواره سطح دستگاهی شهید رجایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سال ۹۹ تقدیر شد.


آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم با اشاره به اینکه مطابق با برنامه های توسعه ای یکی از شاخص های مهم در مسیر پیشرفت ارزیابی عملکرد است، گفت: همه ما مامور هستیم که به اهداف قوانین بالادستی که برای ما تعیین شده است برسیم.


وی با بیان اینکه هدف در ارزیابی شاخص های عمومی، چابک سازی سازمانی است، افزود: پیشرفت تکنولوژی شرایط کار را تغییر داده است و باید همزمان با این پیشرفت ها در سازمان تحول ایجاد کنیم و نیروی انسانی را با آموزش ضمن خدمت و اصلاح ساختار در حوزه های دیگر به کار بگیریم.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه محورهای ارزیابی برای دستگاه ها هدفی را تعیین می کنند تا در مسیر آن حرکت کنند، اظهار کرد: دو نوع مدیر وجود دارد، مدیرانی که غرق سازمان می شوند و مدیرانی که در سازمان حرکت ایجاد می کنند و بهره روی را بالا می برند و باید از این مدیران تقدیر کرد.


آذری جهرمی با تاکید بر اینکه باید برای پیشرفت و دستیابی به اهداف به لوازم آن در سازمان توجه کرد، گفت: زمانی که برای پیشرفت به ارزیابی ها توجه داشته باشید، تمام شاخص های اختصاصی و عمومی را مد نظر قرار می دهید.


بالاترین مقام حوزه ارتباطات کشور با اشاره به کسب عنوان برتر پست بانک ایران در شاخص های عمومی و اختصاصی، تصریح کرد: پست بانک ایران در شاخص های دسترسی بالاترین رتبه را بدست آورده است و این یعنی پست بانک می داند در صورتی سایت بانک یک روز بالا نیاید به رضایت مشتریان لطمه وارد می شود و این یعنی دسترسی و توجه به هدفی که پست بانک آن را دنبال می کند.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه تمام شرکت های زیر مجموعه در جهت بهینه سازی قدم برداشته اند و در نتیجه آن وزارت در سه سال پیاپی در جشنواره شهید رجایی عنوان برتر را کسب کرده است، ادامه داد: سازمان چابک می تواند در کشور تغییر ایجاد کند.


آذری جهرمی با بیان اینکه باید از سازمان هایی که در جهت اهداف تلاش و آن را گزارش و مستند کرده اند تقدیر کرد، گفت: مدیرانی که تلاش کرده ولی آن را مستند نکرده اند در حق کارکنان خود اجحاف کرده و از دستگاه هایی که رتبه نیاورده اند می خواهیم تلاش خود را چند برابر کنند.


وی تلاش چهار ساله گذشته وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را در جهت خدمت رسانی به مردم اعلام کرد و افزود: در اپیدمی بیماری کرونا که کشور ما با آن دست به گریبان است، همکاران ما در پست بانک ایران، پست، زیرساخت و سایر شرکت های زیر مجموعه و اپراتورها بدون لحظه ای توقف به مردم خدمات رسانی کرده اند.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان برگزاری کلاس های آموزشی تمام مقاطع تحصیلی و حضور پنج میلیون دانشجو و استاد دانشگاه در بستر فضای مجازی برای آموزش را حاصل تلاش همه کارکنان حوزه ارتباطی کشور در دوران کرونا دانست و گفت: آماده سازی و پشتیبانی این حوزه کار کوچکی نبود و ما در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آن را انجام دادیم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر