28 تير 1400 - 08:25

با حضور معاون اول رییس جمهوری؛ از پست بانک ایران تقدیر شد

طی مراسمی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، از پست بانک ایران به دلیل کسب دستاوردهای ارزنده در مناطق روستایی و خدمات رسانی در مناطق محروم کشور تقدیر شد.
کد خبر : ۱۲۵۶۱۹
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، در مراسمی که در بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور و اکبر کمیجانی رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزارشد، از بانکهای فعال و موفق در حوزه های مختلف اقتصادی و اشتغال زایی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته قدردانی شد.


در این مراسم از دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران نیز به دلیل اقدامات و دستاوردهای ارزنده در مناطق روستایی کشور و خدمات رسانی در مناطق محروم تجلیل شد.


بر اساس این گزارش، پست بانک ایران با بهره گیری از زیر ساختهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و استفاده از ظرفیت و مشارکت نیروی جوان و تحصیل کرده در مناطق روستایی با  ایجاد بیش از ۶ هزار باجه خدمات بانکی، امکان دسترسی و ارائه انواع خدمات ضروری و آنلاین و مورد نیاز ساکنان روستاها را مهیا کرده و نقش موثری در کاهش هزینه های ملی، رونق کسب و کار و اشتغال زایی در حوزه های مختلف مناطق روستایی کشور داشته است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر