دلار جهانی عقب نشست

دلار پس از شش صعود متوالی، عقب نشست.
کد خبر : ۱۲۵۶۷۶
دلار

به گزارش ابیِنا به نقل از رویترز، معامله گران بازار ارز منتظر رونمایی از تصمیمات جدید لندن در قبال مساله ایرلند برای تعیین مسیر بعدی یورو و پوند هستند. با وجود گذشت دو سال از برگزیت، هنوز دو طرف نتوانسته اند اختلافات خود را بر سر طیف گسترده ای از مباحث از جمله امور گمرکی و روابط بانکی حل کنند و در این بین مساله ایرلند یک اختلاف جدی باقی مانده است. ایرلند شمالی جز خاک بریتانیا و ایرلند جنوبی جز اتحادیه اروپا است و دولت انگلیس با برقراری مقررات اتحادیه اروپا در مرزهای دو بخش مخالف است.


شاخص دلار


شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۱۹ درصد کاهش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۲.۸۰۵ واحد بسته شد.


نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۰۸۹ دلار اعلام شد. (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است.)


ارزهای اروپایی


در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۶۶ درصد افزایش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۷۱ دلار مبادله شد. یورو ۰.۱۱ درصد بالا رفت و با ماندن در کانال ۱.۱۷ به ۱.۱۷۹ دلار رسید.


ارزهای آسیایی


در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۴۴ درصد افزایش به ۱۱۰.۳۳۴ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۳۵۹ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۴۶۸ یوان چین اعلام شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر