جهش ۱۲ درصدی بیت کوین

قیمت بیت کوین ۱۲ درصد جهش کرد، اتر با ۵ درصد افزایش، بالاترین رکورد ۳ هفته اخیر را زد.
کد خبر : ۱۲۵۷۱۹
بیت کوین

به گزارش ایبِنا به نقل از رویترز، روز دوشنبه ارزهای رمزنگاری شده در بالای طیف های قیمتی اخیر قرار گرفتند. بیت کوین تا ۱۲.۵ درصد افزایش یافت و به ۳۹۸۵۰ دلار رسید، بالاترین میزان از اواسط ماه ژوئن، در حالی که اتر به بالاترین قیمت ۳ هفته ای ۲.۳۴۴ دلار رسید.


هفته گذشته، ایلان ماسک گفت که این خودروسازی، احتمالاً پذیرش بیت کوین را از سر می گیرد. این شرکت در ماه می چنین پرداخت هایی را به حالت تعلیق درآورد و به فروش بالای ارز رمزنگاری شده کمک کرد.


جک دورسی، رئیس توییتر نیز هفته گذشته گفت که ارز دیجیتال بخش بزرگی از آینده  این شرکت رسانه ی جمعی است و روز یکشنبه گزارش شده که آمازون به دنبال پذیرش پرداخت بیت کوین تا پایان سال است. جمع بندی این اظهارات کافی بود تا سرانجام بازار از کف حمایتی بلند شود.


رایان راباگلیا، رئیس جهانی معاملات دارایی های دیجیتال با پلتفرم OSL، گفت: طی پنج جلسه معاملاتی گذشته، شاهد روند صعودی کوتاه مدت در بازار بوده ایم که منجر به تکنیک های اصلی و همچنین نظرات مثبت اخیر شده است. با شکست رکورد ۱.۲ میلیارد دلار طی ۲۴ ساعت گذشته، چشم انداز و شتاب هفته آینده مثبت است. آخرین بار بیت کوین با رشد ۸ درصدی به ۳۸۰۶۴ دلار رسیده بود. اتر با ۵ درصد افزایش به ۲۳۰۴ دلار رسید.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر