05 مرداد 1400 - 10:13
مدیرعامل بانک رفاه کارگران:

خدمت رسانی به حوزه سلامت از افتخارات بانک رفاه است

بانک رفاه کارگران و بیمارستان میلاد همکاری و تعامل خوبی با یکدیگر دارند و خدمت رسانی به مجموعه این بیمارستان انتفاعی نیست.
کد خبر : ۱۲۵۷۴۸
خدمت رسانی به حوزه سلامت از افتخارات بانک رفاه است

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی مدیرعامل این بانک که میزبان دکتر حمزه ای رئیس و اعضای هیأت مدیره بیمارستان میلاد بود، با بیان این مطلب گفت: خدمت رسانی به سازمان تأمین اجتماعی و فعالان حوزه سلامت جزو افتخارات بانک رفاه کارگران است و خدمت‌رسانی در این حوزه انتفاعی نیست، بلکه در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی است.


مدیرعامل بانک رفاه کارگران افزود: در شرایط سخت کرونا و اثرات منفی آن بر تمامی بخش ها، نظام بانکی خدمات مطلوب و شایسته ای به اقتصاد کشور ارائه کرده است و با وجود این که بانک‌ها نیز با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند، اما وظایف و رسالت خود را در این شرایط سخت به خوبی ایفا می کنند.


لله‌گانی افزود: بانک رفاه کارگران با وجود همه مشکلات، خدمت رسانی شایسته و مناسب به بازنشستگان و فعالان حوزه سلامت را سر لوحه کار خود قرار داده است و این مسیر را با جدیت دنبال می کند.


وی تصریح کرد: در بیمارستان میلاد مجموعه ای از نخبگان و بهترین پزشکان و پرستاران مشغول به خدمت رسانی به هم وطنان هستند و ما نیز افتخار داریم که به این مجموعه و تمامی کادر درمان کشور که در مقابله با بیماری کرونا پیشگام هستند، خدمت رسانی کنیم.


در این دیدار دکتر حمزه ای رئیس بیمارستان میلاد نیز گفت: ارتباط و تعامل خوب و سازنده ای بین دو مجموعه وجود دارد و بانک رفاه کارگران چه در گذشته و چه در شرایط خاص و حساس کنونی، همراه و همگام با مجموعه بیمارستان میلاد بوده است که جای تقدیر دارد.


رئیس بیمارستان میلاد افزود: شیوع بیماری کرونا باعث شد برخی از بخش های بیمارستان و فعالیت های قبلی تعطیل شود و اکنون تمام تلاش مجموعه، درمان بیماران مبتلا به کروناست و این موضوع مشکلاتی از نظر مالی و درآمدهای بیمارستان به وجود آورده است و خدمات مناسب بانک رفاه کارگران در این ایام تا حدود زیادی مشکلات را کاهش داده است که امیدواریم با عادی شدن شرایط، تعامل و همکاری های متقابل افزایش یابد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر