05 مرداد 1400 - 12:02
با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی انجام شد:

بررسی زمینه‌های توسعه سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی

موارد توسعه‌ای سامانه بازارگاه محصولات و نهاده های کشاورزی با حضور معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی و مدیرعامل بانک کشاورزی بررسی شد.
کد خبر : ۱۲۵۷۵۸
بازارگاه

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، جلسه بررسی موارد توسعه ای در سامانه بازارگاه محصولات و نهاده های کشاورزی روز سه شنبه 22 تیرماه با حضور دکتر مرتضی رضایی معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی ، روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی و مدیران و کارشناسان حوزه بانکداری الکترونیک و بانکداری شرکتی این بانک برگزار شد.


توسعه و ارتقای قابلیت های سامانه بازارگاه محصولات و نهاده های کشاورزی با توجه به موفقیت این سامانه در عرصه تجارت الکترونیک و نقش موثر آن در تسهیل مبادلات نهاده های کشاورزی، توزیع هدفمند نهاده ها برای کنترل قیمت فرآورده های گوشتی و ایجاد بازاری هدفمند و مطمئن برای عرضه کنندگان، از بدو راه اندازی در دستور کار بانک کشاورزی قرار داشته است.


بر اساس این گزارش،  بازارگاه محصولات و نهاده های کشاورزی، سامانه عرضه بهینه، استاندارد و مستقیم نهاده های کشاورزی در محیطی مدیریت شده برای دسترسی آسان خریداران و بهره برداران نهایی به محصولات کشاورزی با قیمت مصوب و مدیریت شده است که بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با وزارت جهاد کشاورزی، در قالب این سامانه مبادلات نهاده های کشاورزی بین وارد کنندگان با خریداران و بهره برداران نهایی، با سهولت بیشتری امکانپذیر است.


این گزارش می افزاید: سامانه بازارگاه محصولات و نهاده های کشاورزی با دانش،تخصص و تجربه کارکنان بانک کشاورزی و با توجه به ظرفیت ها و زیر ساخت های بانک کشاورزی در حوزه بانکداری الکترونیک ، طراحی و راه اندازی شده و در ستاد بانک کشاورزی، شماری از کارشناسان متخصص،در حال پایش،گزارش گیری،راهبری ورفع ایرادات احتمالی هستند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر