06 مرداد 1400 - 09:25

تامین مالی ۲.۸ میلیاردیورویی تامین ۵۵۰۰ مگاوات برق

مدیر عامل بانک صنعت و معدن با تاکید بر تداوم حرکت بانک در مسیر پیشرفت و حفظ و ارتقاء جایگاه این بانک در نظام بانکداری کشور از تامین مالی ۲.۸ میلیارد یورویی تامین پنج هزار و ۵۰۰ مگاوات برق خبر داد.
کد خبر : ۱۲۵۷۸۲
لوگوی بانک صنعت و معدن
به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، حسین مهری در جریان بازدید از صنایع استان قزوین ضمن تبریک فرا رسیدن عید قربان با اشاره به تغییر در نوع نگاه مشتری ، بر جذب و انتخاب مشتریان دارای اهلیت و صلاحیت برای ارائه خدمات و عملیات بانکی تاکید کرد و گفت: ظرفیت استان قزوین از نظر تعدد شرکت‌ها و واحدهای تولیدی و در کنار آن نیروی انسانی توانمندی که در شعب بانک این استان وجود دارد در توسعه خدمات بانکی نقش مهمی دارند.

مدیر عامل بانک صنعت و معدن تعریف خدمات متناسب با نیاز مشتریان را به عنوان یک اولویت اساسی در بانک صنعت و معدن معرفی کرد و افزود: خوشبختانه با برنامه‌ریزی مناسب و با همت همکاران شاهد رشد ۵۴ تا ۱۳۴ درصدی شاخص های عملکردی بانک در سال گذشته بودیم؛ بانک صنعت و معدن یک برنامه منسجم برای جهش بیشتر را تدوین کرده و برای حفظ و تقویت جایگاه بانک در نظام بانکداری کشور باید این تلاش ها مستمر و بیش از پیش باشد.


وی تمرکز بر خدمات بانکداری دیجیتال را یک امر مهم خواند و با اشاره به تنوع ارایه خدمات، رشد سه برابری سال گذشته در بازگشایی ال سی ریالی برای مشتریان این بانک تصریح کرد: در سال گذشته در این بخش ۱۳۰ درصد رشد داشتیم و انتظار می‌رود این روند همچنان با شتاب دنبال شود.


دکتر مهری نیروی انسانی توانمند و اختیارات را به عنوان ابزار لازم برای ادامه حرکت در مسیر فعلی بانک صنعت و معدن دانست و تصریح کرد: حجم تسهیلات پرداختی بانک صنعت و معدن طی سال های گذشته حدود ۱۴ میلیارد یورو به ۵ هزار و ۱۰۰ پروژه صنعتی بوده است و حدود ۲.۸ میلیارد یورو برای تامین پنج هزار و ۵۰۰ مگاوات برق از طریق این بانک تامین مالی شده است.


وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به جلودار بودن بانک صنعت و معدن در برگزاری مجمع عادی سالانه بانکی، اظهار داشت: مجمع عادی سالانه بانک با همت و تلاش همه همکاران با موفقیت برگزار شد که از همه همکاران تشکر می‌کنم و لازم است امسال نیز در راستای عملیاتی کردن انتظارات مجمع تلاش کنیم.


مدیر عامل بانک صنعت و معدن، مشاوره‌های تخصصی، ارائه خدمات و عملیات بانکی در راستای تحقق اهداف بانک را همچون سال‌های گذشته از برنامه‌های محوری این بانک عنوان کرد. دکتر مهری در ادامه با تاکید بر اهمیت ایجاد اعتماد در انجام رسالت بانکی اظهار داشت: اعتماد سازی متقابل راهکاری مناسب جهت تحقق خواسته‌ها و نیاز مشتریان است که باید همچنان مورد توجه قرار گیرد.


وی در پایان به محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا در کشور و کاهش بازدیدها و جلسات حضوری( به دلیل رعایت پروتکل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا ) اشاره کرد و ضمن تسلیت درگذشت یکی از بازنشستگان این بانک به دلیل بیماری کرونا، از تلاش و عزم مجموعه بانک صنعت و معدن در راستای تحقق اهداف نظام بانکی کشور تشکر کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها