06 مرداد 1400 - 12:08

ارتقای مهارت‌های فنی و حرفه ای از عوامل شکوفایی اقتصادی

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون ارتقای مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را از عوامل شکوفایی اقتصادی برشمرد.
کد خبر : ۱۲۵۷۸۵
ارتقای مهارت های فنی و حرفه ای از عوامل شکوفایی اقتصادی محسوب می شوند

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون ضمن تبریک روز فنی و حرفه ای و کارآفرینی اظهار داشت: مهارت های فنی و حرفه ای در مشاغل و حرف مختلف باعث ایجاد ایمنی بیشتر برای نیروی کار، ارتقای کیفیت محصولات و خدمات و افزایش بهره وری نیروی کار می شود.


وی افزود: برخورداری جامعه از نیروهای کاربلد، متخصص، خلاق و با انگیزه در بخش های گوناگون اقتصادی به ویژه جایگاه های صنعتی به عنوان مزیتی بزرگ برای کشور تلقی می شود و موجبات ایجاد رونق و شکوفایی اقتصادی را فراهم می آورد.


نجفی وجود سازمان فنی و حرفه ای کشور در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را موجب ارتقای کارآمدی نیروی کار و سرمایه انسانی در بخش های اقتصادی به ویژه صنعت دانست و گفت: این سازمان طی دو دهه اخیر با ارائه آموزش های نوین و به روز و با بهره مندی از روش های مبتنی بر فناوری اطلاعات، نیاز مهارتی نیروی کار را تا حد زیادی تامین نموده و همچنین آموزش های متنوعی برای علاقه مندان به کارآفرینی نیز به اجرا در آورده است.


عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون به ارتباط بانک با سازمان فنی و حرفه ای کشور از بدو تاسیس تا کنون اشاره نمود و گفت: همه سالها معرفی شدگان سازمان فنی و حرفه ای جهت بهره مندی از تسهیلات کارآفرینی و اشتغال به شعب بانک معرفی می شوند و تلاش شده است نهایت مساعدت برای تسهیل در فعالیت تولیدی عزیزان فراهم آید.


وی حضور ارکان مختلف ساماندهی و ارتقای وضعیت کار و اشتغال جامعه در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بسیار بااهمیت عنوان نمود و گفت: بانک تخصصی تعاونگران و کارآفرینان این افتخار را دارد که خدمات تخصصی خود را به بخش های تولیدی و تعاونی ارائه دهد و سهم مهمی از ارزش افزوده اقتصادی با ایفای نقش این عزیزان در کشور حاصل گردیده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر