افت ۲۴۰۰ دلاری قیمت بیت کوین در بازار جهانی

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین با حدود ۲۴۰۰ دلار افت نسبت به دیروز، امروز به زیر ۴۰ هزار دلار رسید.
کد خبر : ۱۲۵۹۱۴
بیت کوین

به گزارش ایبِنا به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی بیت کوین کانال ۴۰ هزار دلاری را از دست داد و ۲۴۰۰ دلار پایین آمد. هم اکنون هر بیت کوین ۳۹ هزار و ۵۷۵ دلار در حال معامله است که ۵.۵ درصد نسبت به دیروز همین موقع کاهش داشته است. این قیمت نسبت به هفته پیش البته ۳.۵ درصد بالاتر است و ارزش کل بازار این ارز مجازی را به ۷۴۲ میلیارد دلار رسانده است. 


در بازار جهانی از دیروز تا امروز ۷۱۲ هزار بیت کوین به ارزش ۲۸ میلیارد دلار جابجا شده است. تعداد بیت کوین‌های موجود هم به ۱۸ میلیون و ۷۷۳ هزار و ۸۹۳ عدد رسیده است. برخلاف بیت کوین اما اتریوم افت سنگینی نداشت و فقط ۶ دهم درصد ریخت. و هم اکنون ۲۵۸۸ دلار دست به دست می‌شود. باینانس کوین و کاردانو هر کدام با حدود ۳.۵ درصد افت ۳۳۲ دلار و ۱.۳۳ دلار در حال خرید و فروش هستند. 


ریپل هم ۲.۶ درصد ریخت و با قیمت ۷۴ سنت داد و ستد می‌شود. قیمت دوج کوین هم ۳.۶ درصد پایین آمد و این ارز مجازی هم اکنون ۲۰ سنت قیمت دارد. ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی هم نسبت به دیروز ۳.۶ درصد کاهش یافته و به ۱۶۰۵ میلیارد دلار رسیده است. در این بازار ۸۴ میلیون دلار پول جابجا شده و تعداد کل ارزهای مجازی جهان هم به ۱۱ هزار و ۱۳۲ نوع رسیده است.

برچسب ها: بیت کوین رمزارز
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر