17 مرداد 1400 - 11:17

پیام مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در پیامی ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه اطلاع رسانی و خبر تبریک گفت.
کد خبر : ۱۲۶۰۴۴
پیام مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، ۱۷ مرداد ماه "روز خبرنگار"، پاسداشت رشادت‌های آنانی است که با کمترین چشمداشت مادی و با همه توان حرفه ای و علمی خود به کمک قلم و زبان، و با به تصویر کشیدن حقیقت، جامعه را از خطر انحراف و انحطاط محفوظ می دارند. روز آنانی که ترسیم حقیقت را بر مصالح زودگذر ترجیح می دهند.


کار خبرنگاری، انعکاس واقعیات و رخدادهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و اطلاع رسانی با عنایت به ۳ اصل سرعت، دقت و صحت است و لازمه خبرنگار خوب بودن، داشتن علم و دانش، تجربه و حرفه ای گری، و شجاعت و جسارت است و بی‌تردید اصحاب قلم و خبرنگاران از عوامل هدایتگر افکار عمومی و ارتقا دهنده آگاهی و بینش آحاد جامعه به شمار می‌روند که در سخت‌ترین شرایط برای حضانت از شئون انسانی و حرفه ای خود از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند. خبرنگاری هنر، عشق، حرفه ای گری و جسارت بیان حقیقت است.


فرا رسیدن روز خبرنگار، بهانه‌ای برای تکریم سخت کوشان مسیر پرفراز و فرود حوزه خبر و رسانه است، مسیری که هر لحظه آن با خطر و حادثه روبرو است. از شما که در به تصویر کشیدن خدمات گسترده ومتنوع جوان ترین بانک توسعه ای کشور در کنار بانک توسعه تعاون بودید تشکر و قدردانی می کنم.


حجت اله مهدیان


۱۷ مردادماه ۱۴۰۰

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر