19 مرداد 1400 - 08:10

خبرنگاری، شغل و حرفه ای ارزنده اما دشوار است

خبرنگاری شغل و حرفه ارزشمند و اثر گذاری است اما فعالیت در این حرفه سخت و دشوار است.
کد خبر : ۱۲۶۰۸۶
خبرنگاری، شغل و حرفه ای ارزنده اما دشوار است

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی مدیر عامل این بانک در بازدید از خبرگزاری کار ایران (ایلنا) به مناسبت روز خبرنگار با بیان این مطلب گفت: اطلاع رسانی وظیفه مهم و خطیری است که خبرنگاران آن را به عهده دارند اما این کار ارزنده سختی و مشکلات خاص خودش را به همراه دارد.


مدیرعامل بانک رفاه کارگران ضمن تبریک این روز به اصحاب رسانه گفت: در شرایط کنونی که شیوع ویروس کرونا و تحریم ها مشکلات زیادی را برای اقتصاد کشور به وجود آورده، نظام بانکی آنچه که در توان داشته است برای خدمت رسانی به شهروندان انجام داده است و رسانه ها و خبرنگاران می توانند با اطلاع رسانی مناسب مخاطبان را در جریان این فعالیت ها قرار دهند.


لله گانی در ادامه با اشاره به فعالیت های بانک رفاه کارگران گفت: ارائه خدمات مطلوب به بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی یکی از رسالت های اصلی این بانک است و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه که امسال ۲۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به این موضوع اختصاص یافته و نسبت به سال های گذشته از رشد چند برابری برخوردار شده است، در همین راستاست. 


مدیرعامل بانک رفاه کارگران ادامه داد: برای رفاه حال مستمری بگیران در دوران شیوع کرونا، از بهمن ۹۹ پرداخت تسهیلات غیر حضوری در دستور کار قرار گرفته و تا کنون تمامی تسهیلات قرض الحسنه بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی به صورت غیر حضوری پرداخت شده است.


وی در ادامه با اشاره به فعالیت های این بانک در دوران کرونا به کادر درمان گفت: بانک رفاه کارگران به عنوان یک بانک سلامت محور از زمان شروع بیماری کرونا، با پرداخت تسهیلات به دانشگاه های علوم پزشکی، واحد های تولید کننده مواد بهداشتی و کادر درمان، تلاش کرده است تا وظیفه خود را در قبال سلامتی مردم جامعه به نحو شایسته ای انجام دهد. 


در ادامه این جلسه مسعود حیدری مدیرعامل خبرگزاری ایلنا نیز با ارائه گزارشی از فعالیت های این خبرگزاری گفت: همواره تعامل و همکاری با سازمان های مختلف را در دستور کار قرار داده ایم و آمادگی لازم وجود دارد که فعالیت ها و تلاش های موسسه های اقتصادی و  مالی از جمله بانک رفاه کارگران را که خدمات مناسبی به مجموعه سازمان تأمین اجتماعی و کارگران ارائه می دهد، را به اطلاع مخاطبان برسانیم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر