خرید بلیط سینمای AMC در آمریکا با بیت‌کوین

احتمالا AMC بزرگترین مجموعه سینمای جهان در سال ۲۰۲۱ پرداخت با بیت‌کوین را قبول می‌کند.
کد خبر : ۱۲۶۱۰۹
سینما با بیت کوین

به گزارش ایبِنا به نقل از راشاتودی، بنا بر گزارش ها، AMC Entertainment پذیرش بیت کوین جهت پرداخت بلیط و خرید امتیاز در سینماهای خود در ایالات متحده را آغاز نموده و این اولین مجموعه سینمایی است که ارز رمزنگاری شده را جهت پرداخت پذیرفته است.


به گفته مدیر عامل آدام آرون AMC Entertainment با استفاده از سیستم های فناوری اطلاعات با امکان پرداخت ارزهای رمزنگاری شده و همچنین با Google Pay و Apple Pay را در ۵۹۳ سینمای خود در ایالات متحده تا پایان سال جاری انجام می دهد.


این اقدام در حالی صورت می گیرد که بزرگ ترین مجموعه سینمای جهان به دنبال افزایش درآمد برای بازگشت از همه گیری کرونا است. در ماه ژانویه، سهام های AMC Entertainment به سرعت افزایش یافت و به یکی از دارایی های سوداگرانه تبدیل شد.


از ابتدای سال جاری، قیمت سهام AMC تقریباً ۱۶۰۰ درصد، از حدود ۲ دلار برای هر سهم در دسامبر گذشته به ۳۴ دلار برای هر سهم امروز افزایش داشته است. این شرکت بین ماه مارس و ژوئن زیان کمتر از انتظار ۳۴۴ میلیون دلار گزارش کرده است. تحلیل گران ۴۴۰ میلیون دلار خسارت برای به دلیل همه گیری کووید -۱۹ برای همه مجموعه های این سینما در سراسر جهان پیش بینی کرده اند.


در همین حال، قیمت بیت کوین در هفته های اخیر شاهد تغییرات شدیدی بوده است. امروز این ارز دیجیتال اول جهان، پس از سقوط به زیر ۳۰ هزار دلار در ماه گذشته، با قیمت ۴۵.۵۳۹ دلار معامله شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر