اقتصاد روز جهان در یک نگاه

اثر نوع دلتای ویروس کرونا، تورم ایالات متحده و بازگشت قیمت بیت کوین از مهم‌ترین خبرهای امروز به شمار می روند.
کد خبر : ۱۲۶۱۳۸
اقتصاد جهان

به گزارش ایبِنا به نقل از بلومبرگ، حتی با وجود خطرات نوع دلتای کرونا، نشانه ها حاکی از شتاب رشد جهانی در سه ماهه سوم و به اوج رسیدن تورم پس از جهش اخیر است، که نشانه اطمینان بخشی برای سیاست گذاران و سرمایه گذاران به شمار می رود.


در آسیا، با وجود این که مصرف کنندگان در خانه می مانند و هواپیماها بی حرکت هستند، شاخص های زمان واقعی در حال پیش بینی ضربه ای هستند.


قیمت های مصرف کننده ایالات متحده در ماه جولای دوباره جهش کرد با نشانه اندکی مبنی بر اینکه خانوارها از پرداخت هزینه بیشتر برای کالا و خدمات خودداری می کنند


سنا طرح بازاسزی زیرساختی ۵۵۰ میلیارد دلاری را تصویب کرد که بزرگ ترین هزینه دولتی ایالات متحده در چند دهه گذشته به شمار می رود.


قیمت بیت کوین در حال بازگشت است که بیش از ۵۰ درصد از پایین ترین سطح آن افزایش یافته است.


آلمان امکان آزمایش Covid-۱۹ را برای افراد غیر واکسینه افزایش می دهد.


اقتصاد سنگاپور با سرعتی سریع تر از پیش بین دولت، گسترش می یابد در حالی که در حال کنترل افزایش موارد ابتلا به ویروس در این منطقه است.


نرخ بیکاری کره جنوبی در ماه جولای قبل از افزایش موارد ابتلا و محدودیت های شدیدتر در سراسر این کشور، به پایین ترین سطح طی یک سال گذشته رسید.


فضای کافی برای جذب هزینه های مواد اولیه شرکت های هندی وجود ندارد که می تواند بانک مرکزی را مجبور کند تا محرک ها را سریعتر انتظار باز کند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها