25 مرداد 1400 - 21:14

استراتژی سختگیرانه‌ اصناف برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی

رئیس اتاق اصناف خطاب به جامعه اصناف کشور گفت:‌ تقاضا داریم با قبول مسئولیت اجتماعی در رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با استراتژی‌ سخت‌گیرانه‌تری در رعایت شیوه‌نامه‌ها ودستورالعمل‌های بهداشتی عمل کنید.
کد خبر : ۱۲۶۲۳۳
سعید ممبینی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی اتاق  اصناف ایران، سعید ممبینی، رئیس اتاق اصناف ایران، روز دوشنبه ۲۵ مرداد در پیامی به جامعه اصناف کشور نوشت:


جامعه عزیز اصناف کشور
سلام علیکم؛
ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان و نیز با آرزوی قبولی توسلات و عزاداری‌ها، به استحضار می‌رساند متأسفانه خیز جدید بیماری کرونا با گونه دلتا در کشور موجب شده که در روزهای اخیراً مکرراً رکورد موارد ابتلا بیماری در کشور شکسته شود و متأسفانه آمار مرگ‌ومیر به طرز نگران‌کننده‌ای افزایش یابد. افزایش میزان بستری‌ها و اشغال بیش از ظرفیت تخت‌های بیمارستانی موجب دشواری خدمات به بیماران توسط کادر درمانی شده است.


شرایط مذکور سبب شده دولت محدودیت‌های جدیدی برای رفت‌وآمدها و فعالیت ادارات و کسب‌وکارها در روزهای آتی لحاظ کند. قابل درک است که استمرار این محدودیت‌ها برای اصناف و بازاریان کشور که از ابتدای شیوع ویروس کرونا متحمل خسارات بی‌شمار شده‌اند باعث خستگی و دل‌زدگی شده است، اما قطعاً اگر سنگر مقابله با ویروس را ترک کنیم، مدافعان سلامت به تنهایی قادر به محافظت از جان خیل عظیم آسیب دیدگان از حملات ویروس نخواهند بود.


از جامعه بزرگ اصناف و بازاریان عزیز تقاضا داریم همچنان با قبول مسئولیت اجتماعی در رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی دقت مضاعفی داشته باشند تا به مدد الهی و پیگیری مسئولان در تأمین و توزیع واکسن، شاهد از بین رفتن سریع‌تر این ویروس منحوس از سطح جامعه باشیم.


همچنین لازم است تمامی همکاران گران‌قدر ما در اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های سراسر کشور و بازرسی‌های ذی‌ربط، استراتژی‌ سخت‌گیرانه‌تری در رعایت شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی اعمال کنند و نسبت پروتکل‌های مربوط به شاغلین واحدهای صنفی و همچنین آنچه مربوط به مشتریان است تذکرات جدی‌تری صورت پذیرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر