03 شهريور 1400 - 11:41

برگزاری مراسم یادبود شهدای مدافع اقتصاد در بانک ملی ایران

مدیر عامل بانک ملی ایران در مراسم یادبود درگذشتگان کرونا و شهدای مدافع اقتصاد در این بانک گفت: گریزی از مقدرات الهی نیست و با قلبی آکنده از غم و اندوه در گذشت جمعی از همکارانمان را تسلیت می‌گوییم.
کد خبر : ۱۲۶۳۹۲
بانک ملی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسین زاده در این مراسم که با حضور تنی چند از اعضای هیات مدیره، مدیران امور، روسای ادارات و جمعی از همکاران ادارات مرکزی برگزار شد، افزود: تعداد زیادی از همکاران در گذشته ما در سنین جوانی و تعدادی در سنین میانسالی بودند و همه برای خود آمال و آرزوهایی داشتند اما این ویروس موجب شد تا آنها را از دست بدهیم.


وی تصریح کرد: ما در بانک ملی ایران همچنان سفت و سخت پروتکل های بهداشتی را برای محافظت از همکاران رعایت می کنیم و مراقبت های لازم نیز از طریق بیمارستان بانک و بخش درمان اداره کل رفاه صورت می گیرد.


حسین زاده بیان کرد: مرحوم میر محمود موسوی ریاست اداره کل استراتژیک بانک، یکی از بهترین همکاران و مدیران ما بود که پس از درگذشت ایشان و همسر گرامی شان در اثر کرونا، تنها ذکر خیر ایشان را در محافل می شنویم و برای بازماندگان و همکارانش در اداره استراتژیک آرزوی صبر جمیل داریم.


مدیر عامل بانک ملی ایران در پایان از تمامی همکاران خواست تا حد امکان جلسات کاری را به صورت غیرحضوری برگزار کرده و در خارج از بانک هم بیشتر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر