04 شهريور 1400 - 10:22

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی انتصاب دکتر عبدالملکی به سمت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ‏‎ را تبریک گفت.
کد خبر : ۱۲۶۴۱۰
پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:


جناب آقای دکتر عبدالملکی


با سلام و عرض تحیت


انتصاب شایسته جنابعالی از سوی ریاست محترم جمهوری به سمت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اخذ رای اعتماد قاطبه نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.


وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با طیف وسیعی از جامعه مخاطبان خود و با تنوع مسئولیت ها و ماموریت ها، نقش مهم و تاثیرگذاری در جهت ارتقای سطح زندگی و معیشت مردم داشته و در جهت تحقق آرمان های اصیل انقلاب و کشور و دولت محترم که بر عدالت محوری و توسعه متوازن امکانات و ظرفیت ها مبتنی است، نقشی محوری دارد.


اکنون که آغاز به کار دولت انقلابی با طلیعه گام دوم انقلاب و ورود انقلاب اسلامی به دومین مرحله‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی تقارن پیدا کرده است، اطمینان دارم حضور جنابعالی در راس این وزارتخانه به عنوان مدیری پرتلاش، متعهد و کار آزموده و با سابقه ای درخشان که نمایان گر تجربیات گرانبهای علمی و عملی طی سالیان بسیار است، نتایج مطلوبی برای کشور عزیزمان ایران به همراه خواهد داشت و موجبات تعالی و سربلندی کشور را فراهم خواهد ساخت.


ضمن تبریک مجدد، از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون جنابعالی را در جهت پیشبرد برنامه های دولت محترم مردمی و انقلابی و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.


مدیر عامل بانک رفاه کارگران


اسماعیل لله گانی

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر