13 شهريور 1400 - 10:25

پیشنهاد بانک کشاورزی به سازمان برنامه و بودجه

بانک کشاورزی پیشنهاد اصلاح مصوبه هیات وزیران در خصوص امهال سه ساله اصل بدهی خسارت دیدگان را به سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه داد.
کد خبر : ۱۲۶۶۱۵
بانک کشاورزی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، بانک کشاورزی به منظور حمایت از فعالان بخش کشاورزی که به دلیل حوادث غیرمترقبه طبیعی در سال زراعی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دچار خسارت شده اند، پیشنهاد اصلاح مصوبه هیات وزیران درخصوص امهال سه ساله ی اصل بدهی خسارت دیدگان را به سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه داد.


این بانک در نامه ای خطاب به معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به امضای روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی، با اشاره به  لطمات جبران ناپذیری که کاهش نزولات آسمانی وسایر حوادث غیرمترقبه طبیعی از جمله افزایش دمای بی سابقه و خشکسالی به تولیدکنندگان بخش کشاورزی طی چند سال اخیر وارد کرده ، پیشنهاد داده است که سود ، کارمزد و جرایم تسهیلات دریافتی خسارت دیدگان بخش کشاورزی که در سال زراعی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دچار خشکسالی و سایر عوامل قهری و حوادث غیرمترقبه شده‌اند و سررسید بدهی آنها از ۱/۱/۱۴۰۰ لغایت ۲۹/۱۲/۱۴۰۰ است به حساب مطالبات بانک ها از دولت منظور و اصل تسهیلات دریافتی به مدت سه سال امهال شود.


شایان ذکر است این پیشنهاد بانک کشاورزی تنها پس از تایید توسط هیات وزیران ، تخصیص اعتبار لازم و ابلاغ دستورالعمل، قابل اجرا خواهد بود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر