19 شهريور 1400 - 10:50

­نرخ ارز در بازار متشکل ارزی ایران

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران، قیمت میانگین وزنی اسکناس دلار در معاملات روز پنجشنبه این بازار را ۲۶ هزار و ۵۸۹ تومان اعلام کرد.
کد خبر : ۱۲۶۷۷۵
دلار

به گزارش ایبِنا؛ مهدی گوهررستمی گفت: روز پنجشنبه معاملات نماد دلار کار خود را با قیمت ۲۶ هزار و ۶۷۰ تومان شروع کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۶۲۳ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۶ هزار و ۵۸۹ تومان به ازای هر دلار را نشان می‌دهد.


وی افزود: در جلسه معاملاتی این روز بازار متشکل ارز ایران، نماد یورو با نرخ ۳۱ هزار و ۳۱۰ تومان کار خود را شروع کرد و در پایان ساعت معاملات نرخ هر یورو به رقم ۳۱ هزار و ۲۳۴ تومان رسید. به این ترتیب میانگین وزنی قیمت یورو در معاملات، نرخ ۳۱ هزار و ۲۱۷ تومان را ثبت کرد.


گوهررستمی ادامه داد: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز پنجشنبه (هجدهم شهریورماه)، ۶ میلیون و ۴۹۴ هزار و ۷۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۱ میلیون و ۹ هزار و ۱۰۰ یورو بود.


به گفته وی دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۵۵۰ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۶۷۰ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین نرخ خود به قیمت ۳۱ هزار و ۱۴۴ تومان و در بالاترین نرخ به قیمت ۳۱ هزار و ۳۱۰ تومان معامله شد.


مهدی گوهررستمی در پایان افزود: بررسی معاملات جلسه معاملاتی پنجشنبه (هجدهم شهریورماه) نشان می‌دهد که نرخ میانگین روزانه نماد معاملاتی دلار ۰.۲۸ درصد و نماد معاملاتی یورو ۰.۱۹ درصد افزایش را نسبت به روز معاملاتی قبل تجربه کرده‌اند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر