22 شهريور 1400 - 16:40
گزارش ایبِنا از بازار ارز؛

کاهش قیمت خرید و فروش دلار و یورو در بازار امروز

بررسی جدیدترین تغییرات نرخ ارز در بازار سومین روز هفته نشان از ادامه روند کاهشی نرخ فروش دلار در کانال بیست و شش هزار تومانی دارد.
کد خبر : ۱۲۶۸۶۳
دلار

به گزارش ایبِنا؛ از روز گذشته کاهش معنادار نرخ ارز به ویژه دلار در بازار ارز رقم خورده است. روندی که نرخ دلار را بیش از هزار تومان کاهش داده است.


بر این اساس در لحظه تنظیم و انتشار این گزارش، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ ۲۵۹۱۷ تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به قیمت ۲۶۴۴۰ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می‌شود که این رقم نسبت به نرخ پایانی روز قبل، حدود ۴۰۰ تومان و نسبت به روز شنبه، ۵۸۱ تومان ارزان تر شده است.


از سوی دیگر، در این صرافی ها هر اسکناس یورو به نرخ ۳۰۸۶۵ تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل با افت ۲۲۶ تومانی نسبت به روز یکشنبه، به قیمت ۳۱۴۸۸ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود.


جدیدترین نرخ ارز در بازار متشکل ارز ایران 


بر اساس این گزارش، در پایان معاملات امروز بازار متشکل ارزی،  نرخ میانگین هر اسکناس دلار آمریکا در این بازار ( تنها مرجع رسمی کشف نرخ نقدی ارز - اسکناس)  به رقم ۲۶۲۰۴ تومان و نرخ هر اسکناس یورو نیز به رقم ۳۱۰۷۹ تومان رسیده است. 

برچسب ها: بازار ارز نرخ ارز
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر