27 شهريور 1400 - 13:07

پیش‌بینی افزایش تقاضای تعداد هواپیما در شرکت بوئینگ

با وجود پیش بینی افزایش تقاضای تعداد هواپیمای بوئینگ، انتظار می‌رود این میزان تقاضا در ۱۰ سال آینده کمتر از سطح قبل از همه‌گیری باشد.
کد خبر : ۱۲۶۹۶۷
بوئینگ

به گزارش ایبِنا به نقل از راشاتودی، بوئینگ، شرکت هواپیماساز آمریکایی پیش بینی های تقاضای بلند مدت خود را با این انتظار که سفرهای داخلی به سطح قبل از بحران کووید در سال ۲۰۲۲ و پروازهای بین المللی در سال ۲۰۲۴ دوباره افزایش یابد، ارتقا داده است. این غول هوا و فضا پیش بینی می کند تا ۴۳۶۱۰ جت تجاری در ۲۰ سال آینده به ارزش ۷.۲ تریلیون دلار تحویل داده شود. این میزان ۵۰۰ واحد نسبت به پیش بینی سال گذشته ۴۳۱۱۰ افزایش یافته است. بوئینگ در چشم انداز ۱۰ ساله بعدی، که از تاثیر همه گیری کرونا بر خطوط هوایی حساس تر است، ۱۹۳۳۰ مورد تحویل دارد که در مقایسه با پیش بینی سال گذشته به تعداد ۱۸۳۵۰ مورد، افزایش داشته است.


مارک آلن، مدیر ارشد استراتژی بوئینگ می گوید: یکی از محکم ترین دلایل اطمینان این است که چگونه در ۱۲ ماه گذشته شاهد بازگشت سریع سفرهای داخلی بودیم. طی دهه آینده، شرکت بوئینگ تقاضا برای ۹ تریلیون دلار کالا و خدمات را در تمام بازارهایی که در آن فعالیت می کند پیش بینی می کند. این پیش بینی برای بخش های دفاعی و فضایی ۲.۶ تریلیون دلار است. این شرکت پیش بینی ۲۰ ساله خود را برای تحویل مدل های دو راهرویی مانند ۷۸۷ Dreamliner به ۷۶۷۰ جت افزایش داد. این بخش کماکان بیشترین آسیب را از بحران کرونا می گیرد، در حالی که تحلیلگران هنوز احتمال انواع جدید کووید ۱۹ را در نظر دارند. در مورد جت های تک راهرویی متوسط ​، مانند مدل ۷۳۷ MAX، بوئینگ طی ۲۰ سال آینده ۳۲۶۶۰ تحویل دارد. سال قبل این شرکت پیش بینی ۲۰ ساله خود را برای تقاضای حمل و نقل از ۹۳۰ جت به ۸۹۰ جت کاهش داد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر