09 آبان 1395 - 09:01

مجوز تأسیس و فعالیت صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان مسکن نارون صادر شد

مجوز تأسیس و فعالیت صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان مسکن نارون به‌عنوان سومین صندوق زمین و ساختمان بازار سرمایه کشور که پیش‌ازاین با نماد «نارون» در بازار بورس ثبت‌شده بود، صادر شد.
کد خبر : ۱۲۶۹۷
مجوز تأسیس و فعالیت صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان مسکن نارون صادر شد

به گزارش روز یکشنبه شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبِنا) و روابط عمومی بانک مسکن، مدیر ساخت این صندوق که به‌منظور تأمین مالی 182 میلیارد ریالی مجتمع مسکونی نارون اراک تأسیس‌شده، شرکت سرمایه‌گذاری الوند (از شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن بانک مسکن ) است که با نماد «ثالوند» در بازار فرابورس عرضه شده است.


 گفتنی است پروژه نارون اراک، یک مجتمع مسکونی 144 واحدی است که در زمینی به مساحت حدود 7500 مترمربع با زیربنای کل حدود 20 هزار مترمربع در کوی الهیه اراک و در یکی از قطعه زمین‌های متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند تعریف شده و پیش‌بینی می‌شود در 21 ماه عملیات اجرایی آن توسط این شرکت به اتمام برسد.


شایان ذکر است این صندوق پس از صندوق‌های سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان «نسیم» و «مسکن شمالغرب» که به ترتیب توسط گروه مالی بانک مسکن برای تأمین مالی پروژه نسیم تهران و شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن برای تأمین مالی پروژه نرگس رشدیه تبریز تأسیس‌ شده‌اند؛ سومین صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان کشور است. اطلاعات بیشتر در مورد این صندوق در نشانی اینترنتی www.narvanfund.ir در دسترس عموم قرار دارد.


 


 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر