27 شهريور 1400 - 13:06

ارتقای فرهنگ سازمانی در صدر برنامه های بانک کارآفرین

ارتقای فرهنگ‌سازمانی از طریق آموزش مستمر و بهره‌گیری از کارکنانی، متخصص و متعهد به‌منظور مشتری مداری بیشتر و توسعه‌سازمانی در صدر برنامه‌های بانک کارآفرین قرار دارد.
کد خبر : ۱۲۶۹۷۰
افتتاحیه ساختمان تابان

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل در مراسم افتتاحیه ساختمان تابان این بانک با تاکید بر ضرورت ارتقای فرهنگ‌سازمانی با اعلام این مطلب خاطرنشان کرد: در عصر حاضر تمامی سازمان‌ها و به‌ویژه شرکت‌ها و بنگاه‌های مالی نیاز دارند تا با ارتقای فرهنگ‌سازمانی مسیر توسعه و پیشرفت سازمانی خود را هموار کنند.


وی همچنین افزود: توسعه‌سازمانی، توسعه پایدار را به دنبال خواهد داشت و بنابراین همگی همکاران باید تلاش کنند در راستای تحقق اهداف سازمان همگام و هم‌راستا عمل کنند.


مدیرعامل همچنین خاطرنشان کرد: نیروی انسانی متعهد و متخصص در راستای تحقق اهداف و استراتژی‌های سازمانی عمل خواهند کرد و بر این اساس بانک کارآفرین جذب نیروی‌های متخصص و متناسب با رشته تحصیلی تخصصی را از اولویت‌های مهم کاری خود می‌داند.


وی همچنین افزود: بانک کارآفرین بانکی مشتری مدار است و ضرورت دارد با توجه به‌سرعت شتابان تکنولوژی و فناوری‌های نوین، کارکنان بانک آموزش‌های تخصصی، به‌روز و متناسب با بخش کاری خود را دریافت کنند تا بتوانند خدمات موردنیاز مشتریان خود را با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه دهند و در راستای مشتری مداری بیشتر گام بردارند.


افتتاحیه تابان


دکتر فرزین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به درگذشت زنده‌یاد رضا اجل افشار معاون حقوقی بانک خاطرنشان کرد: فقدان آقای اجل افشار برای تک‌تک همکاران سخت و دشوار است و متأسفانه ما همکاری بسیار متعهد، متخصص، خبره و با سعه‌صدر را که دارای سلامت کاری بسیار بالایی بود، براثر بیماری کرونا از دست دادیم و خلاء ایشان در بانک کاملاً احساس می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: آقای اجل افشار دومین همکار بانک هستند که متاسفانه بعد از آقای حسن‌زاده رئیس شعبه مهرآباد جنوبی که ایشان هم از همکاران متخصص و کارآمد ما بودند، براثر بیماری کرونا از دست دادیم. از تمامی همکاران خواهش می‌کنم مراقب سلامتی خود و خانواده‌هایشان باشند تا خدای‌ناکرده اتفاق ناگواری نیفتد.


دکتر فرزین همچنین با تقدیر از زحمات مدیریت پشتیبانی بانک برای تجهیز و راه‌اندازی ساختمان تابان خاطرنشان کرد: با همت همکاران این مدیریت ساختمان جدید بانک آماده بهره‌برداری شد تا معاونت بانکی و مدیریت‌های ذی‌ربط در آن استقرار یابند.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر