28 شهريور 1400 - 09:08
مدیرعامل پست بانک ایران اعلام کرد:

جهش عملکرد مالی پست بانک در شش ماه نخست سال جاری

مدیرعامل پست بانک ایران اظهار داشت: برای ارتقای عملکرد بانک باید همواره تلاش کنیم و نتیجه این تلاش ها در بهبود عملکرد بانک و دستیابی به کفایت سرمایه استاندارد مشاهده می‌شود.
کد خبر : ۱۲۶۹۹۲
بهزاد شیری

به گزارش ایبِنا به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، مدیر عامل بانک در جلسه شورای اداری مدیریت شعب پست‌بانک استان مازندران با اشاره به اینکه همراهی و اهتمام جدی مجموعه همکاران بانک،رشد سودآوردی و پایداری مالی را به دنبال داشته است، تصریح کرد: برای ارتقای عملکرد بانک باید همواره تلاش کنیم و نتیجه این تلاش ها در بهبود عملکرد بانک و دستیابی به کفایت سرمایه استاندارد مشاهده می‌شود.


وی به همراه اعضای هیات مدیره بانک، با هدف بازدید و رسیدگی به وضعیت شعب، باجه های بانکی روستایی، برگزاری بیستمین جلسه هیات مدیره و شرکت در جلسه شورای اداری استان مازندران روز پنجشنبه ۲۵ شهریورماه وارد این استان شد.


مدیر عامل بانک در بازدید از شعب ساری و قایمشهر، وضعیت منابع، مصارف، مطالبات و میزان تحقق اهداف سپرده ای شش ماهه اول سال را مورد بررسی قرار داد و تاکید کرد هر یک از شهرستانهای استان مازندران با توجه به ظرفیت های ویژه کشاورزی، صنعتی، دامداری و گردشگری امکان توسعه خدمات بانکی وجود دارد و انتظار می رود همه همکاران برای ارائه خدمات بیشتر و جذب منابع، تلاش مضاعف داشته باشند.


وی افزود: مدیریت شعب پست‌بانک استان مازندران در عمده شاخص های بانکی رتبه خوبی کسب کرده و باید برای رسیدن به رتبه بالاتر تلاش‌های بیشتری انجام شود. شیری در دیدار از واحد های ستادی با کارکنان جدید الاستخدام که در سال جاری بر اساس فرآیند قانونی مشغول به کار شدند، گفت وگو کرد.


در ادامه این سفر، مدیرعامل پست بانک ایران در جلسه شورای اداری استان که با حضور اعضای هیات مدیره و سید ابوالحسن موسوی مدیر شعب پست بانک استان مازندران، معاونان، روسای دوائر ستادی به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، با تقدیر از عملکرد مثبت استان مازندران، گفت: به واسطه عملکرد مثبت این استان اولین جلسه هیات مدیره را از استان مازندران شروع کرده ایم و این‌ روند با سفر به سایر استان‌ها ادامه می یابد.


وی با اشاره به اینکه صورت جلسات مجمع سال ۱۳۹۹ به تایید بانک مرکزی رسیده، ادامه داد: صورت های مالی به تایید حسابرس قانونی بانک و بانک مرکزی رسیده و سود بانک در شش ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته از رشد خوبی برخوردار بوده است.


شیری با تاکید بر رتبه نخست پست بانک ایران در ارزیابی بانک‌های کشورگفت: پست بانک ایران در یک سال گذشته توانسته با برنامه ریزی، عملگرایی، همکاری و حمایت کارکنان به جایگاه خوبی در صنعت بانکداری دست یابد و با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با صندوق توسعه ملی و کمک به بخش های صنعت، معدن و تجارت زمینه تولید و اشتغال پایدار را در مناطق کم برخوردار فراهم کند.


مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به اینکه باجه های بانکی روستایی در کنار ما و همکار ما هستند و همگی در یک کشتی نشسته و در حال حرکت هستیم، گفت: دسترسی باجه‌ها به سامانه ساتنا به زودی باز و پرداخت تسهیلات در باجه های بانکی روستایی طبق یک برنامه انجام می‌شود.


وی افزود: عملکرد باجه‌های بانکی روستایی مازندران می تواند الگویی برای سایر استان ها باشد. در ابتدای این جلسه، موسوی مدیر شعب پست بانک استان مازندران گزارشی از وضعیت منابع و مصارف پست بانک استان ارائه کرد و مرتضی پیشگر رئیس شعبه ممتاز بابل به عنوان نماینده واحدهای اجرایی استان، با برشمردن عوامل موفقیت و مشکلات، پیشنهادهای خود را برای تحقق اهداف ابلاغی بانک در سال ۱۴۰۰ ارائه کرد.


بر اساس این گزارش، طهمورث الیاسی بختیاری رییس هیات مدیره از شعبه بابلسر و باجه های بانکی روستایی مهلبان و ازباران بازدید کرد و همچنین فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره از شعبه آمل، بابل و گلخانه رویش طبرستان و باجه های بانکی روستایی بنکداران و بوران در آمل و طالقانی، پیچاکلا و علمدار در بابل بازدید کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر