31 شهريور 1400 - 08:55

پیام مدیرعامل بانک مهر ایران به مناسبت هفته دفاع مقدس

«بانک مهر ایران همه توفیقات خود در عرصه‌های ملی و بین‌المللی را مرهون دفاع مقتدرانه رزمندگان جان‌برکف کشورمان در سال‌های دفاع مقدس می‌داند که اجازه تصرف یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دشمن ندادند.»
کد خبر : ۱۲۷۰۶۳
دفاع مقدس

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دکتر مرتضی اکبری، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره این بانک در پیامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کردند: «اکنون در سالروز حمله ارتش بعثی به میهن عزیزمان و آغاز هشت سال جان‌فشانی و مبارزه دلیرانه رزمندگان غیور این سرزمین قرار داریم. دشمن متخاصم تصور می‌کرد می‌تواند ظرف چند هفته کشور عزیزمان را تصرف کند؛ غافل از اینکه دلاوری ایرانیان، او را زمین‌گیر کرده و باعث می‌شود تا پس از هشت سال، با سرافکندگی به پشت مرزهای خود بازگردد.


غیرت و شجاعت مردمان این سرزمین باعث شد تا با کمترین امکانات و در شرایطی سخت، در برابر ارتشی بایستند که از سوی ابرقدرت‌های شرق و غرب حمایت می‌شد. حماسه‌آفرینی‌های آن روزها هرگز از خاطره جمعی ایرانیان پاک نمی‌شود و به نسل‌هایی که آن را لمس نکرده‌اند نیز منتقل می‌شود. بانک مهر ایران همه توفیقات خود در عرصه‌های ملی و بین‌المللی را مرهون دفاع مقتدرانه رزمندگان جان‌برکف کشورمان در سال‌های دفاع مقدس می‌داند که اجازه تصرف یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دشمن ندادند».

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر