صنعت خرده فروشی

خُرده‌فروشان بزرگ در آمریکا باید با کمبودها کنار آمده تا مصرف‌کنندگان بتوانند به خرید حضوری بازگردند.

به گزارش ایبِنا به نقل از هفته نامه خبری اکونومیست، از یکسو با وجود سبدهای خرید پر آمریکایی، خرده فروشی (بدون احتساب خودروها) در ماه آگوست با نرخ  ۱.۸ درصد در مقایسه با ماه جولای، سریع تر از ماه مارس، افزایش داشته، از سوی دیگر برخی از خریداران با وحشت قفسه های خالی حاوی بیسکویت، مواد شوینده و حلوا با مارک های مورد علاقه شان را نگاه می کنند که در نتیجه اختلال در زنجیره تامین با شیوع نوع دلتای ویروس کرونا، کارخانه ها و بنادر در سراسر جهان را تعطیل کرده است.

بر خلاف اوایل این همه گیری، هنگامی که مغازه ها به دلیل هجوم خریداران خالی شدند، مصرف کنندگان آمریکایی عمدتا گزینه های دیگری برای انتخاب دارند. اما این کمبودها نشانه این است که وضعیت صنعت خرده فروشی ۵.۶ تریلیون دلاری این کشور هنوز به حالت عادی برنگشته است. اگر عرضه کافی نباشد، خرده فروشان نیز باید بار دیگر با تقاضای خریداران کنار آمده تا به جای خرید مجازی، بتوانند حضوری خرید کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =