مقامات انگلیسی: مردم به جایگاه‌های سوخت هجوم نیاورند

در پی کاهش گاز انگلستان در هفته‌های گذشته و قیمت‌های سرسام آور انرژی، وزیر حمل و نقل بریتانیا گفت اگر بریتانیایی‌ها در جایگاه‌های سوخت صف نکشند، کمبود بنزین وجود نخواهد داشت.
کد خبر : ۱۲۷۱۵۹
کمبود بنزین انگلیس

به گزارش ایبِنا به نقل از راشاتودی، گرانت شاپس، وزیر حمل و نقل بریتانیا از بریتانیایی‌ها خواسته که عادی رفتار کنند و از صف کشیدن در جایگاه های پمپ بنزین و خرید بنزین با همهمه دست بکشند. این وزیر به نقل از اسکای نیوز گفت: مقدار زیادی سوخت وجود دارد و هیچ کمبودی در داخل کشور وجود ندارد. وی افزود: بنابراین مهمترین چیز این است که مردم طبق معمول کار خود را ادامه دهند و خودروهای خود را عادی پر کنند، در این صورت شما صف نخواهید داشت و در پمپ نیز کمبودی نخواهید داشت. شاپس گفت که مقامات این کشور برای کاهش کمبود سوخت رانندگان حمل و نقل به پمپ بنزین ها وارد عمل شده اند.


این دولت اعلام کرد قصد دارد پنج هزار ویزای سه ماهه برای رانندگان تانکرهای سوخت و کامیون های غذایی و ۵۵۰۰ ویزا برای کارگران طیور در بحران شدید که مشکلات زیادی را در بخش‌های مختلف، از سوپر مارکت‌ها گرفته تا زنجیره‌های فست فود در ماه های اخیر ایجاد کرده، صادر کند. اوایل این هفته، شاپس مشکلات سوخت را ناشی از مشکلات تدارکات دانست و گفت که این کشور با کمبود رانندگان کامیون مواجه شده، در حالی که پالایشگاه های انگلیس مقدار زیادی بنزین ذخیره کرده بودند. او پیشنهاد کرد که لندن ممکن است ارتش را برای توزیع سوخت و سایر کالاها به خدمت بگیرد. این مسائل مربوط به عرضه سوخت در شرایطی رخ می دهد که انگلستان در هفته های گذشته با کاهش گاز روبرو شده است و قیمت های سرسام آور، بسیاری از شرکت های کوچک انرژی را از فعالیت خارج کرده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها