06 مهر 1400 - 12:15

تقدیر ویژه استاندار خراسان جنوبی از بانک مهر ایران

مهندس ملانوری، استاندار خراسان جنوبی در جلسه کمیسون هماهنگی بانک‌های استان، از عملکرد و خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر : ۱۲۷۱۸۳
لوگوی جدید2

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران، جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌ها با محوریت مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در محل استانداری خراسان جنوبی و با حضور ملانوری استاندار و معاونان وی و همچنین مدیران شعب بانک‌های استان برگزار شد.


محمدعلی زرنگ، دبیر کمیسیون بانک‌ها گزارشی از عملکرد بانک‌های استان و به‌طور خاص از مشاغل آسیب‌دیده کرونا در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ ارائه داد. ملانوری استاندار خراسان جنوبی نیز به‌طور ویژه از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و مرادنژاد مدیر شعب این بانک در استان خراسان جنوبی تقدیر و تشکر کرد.


وی اظهار کرد: رضایت مردم از عملکرد بانک مهر ایران به دلیل ارائه خدمات کم‌نظیر آن است. وحید مرادنژاد، مدیر شعب بانک مهر ایران در استان خراسان جنوبی نیز درباره فعالیت‌های اجتماعی بانک مهر ایران همچون شرکت در طرح شهید سلیمانی و اهدای اقلام پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی بیرجند طی دو مرحله و همچنین بیمه خانه‌های روستایی، اجرای تفاهمنامه‌های مخلتلف با کمیته امداد و بنیاد برکت و ... توضیحاتی ارائه کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر