06 مهر 1400 - 12:14

انعقاد تفاهمنامه بین بانک ملت و بیمه آسیا

بانک ملت و بیمه آسیا با هدف تقویت سطح همکاری ها، تفاهمنامه جدیدی به امضا رساندند.
کد خبر : ۱۲۷۱۸۵
بانک ملت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت در مراسم امضای این تفاهمنامه که مسعود بادین مدیر عامل شرکت بیمه آسیا و جمعی از مدیران ارشد هر دو مجموعه نیز در آن حضور داشتند، با اشاره به ایام هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشت.


وی با اشاره به اینکه بانک ملت و بیمه آسیا هرکدام در فضای کسب و کار خود از بزرگترین و خوشنام ترین برندهای حال حاضر کشور محسوب می شوند انعقاد این تفاهم نامه را اتفاقی مبارک و ویژه دانست.


دکتر بیگدلی با بیان اینکه روابط بین دو مجموعه بانک ملت و بیمه آسیا ریشه ای عمیق و قدیمی دارد، گفت: همانگونه که می دانید بخشی از سهام بیمه آسیا متعلق به بانک ملت است و نماینده این بانک نیز به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره بیمه آسیا در آن مجموعه حضور دارد و همه اینها دلیل بر خاص و ویژه بودن این تفاهم نامه است و همه امیدواریم که با گسترش بیشتر تعاملات بین دو مجموعه هر چه زودتر نتایج و مزایای آن برای جامعه و به خصوص مشتریان بانک ملت و بیمه آسیا آشکار شده و مورد استفاده قرار گیرد.


مدیرعامل بانک ملت با اشاره به پرداخت مابه التفاوت سود پرداختی به مشتریان بانک در دو سال اخیر، این موضوع را نشان دهنده قدرت و جایگاه ویژه بانک ملت در نظام بانکی دانست و اضافه کرد: اگر امروز بیمه آسیا بانک ملت را به عنوان بانک اول خود انتخاب کرده است بی دلیل نیست چرا که این بانک در حوزه های مختلف از جمله ارائه بهترین خدمات بانکداری الکترونیک زبانزد است.


مسعود بادین مدیر عامل شرکت بیمه آسیا نیز در این جلسه با اشاره به اینکه بانک ملت یکی از سهامداران عمده این شرکت محسوب می شود، این موضوع را برای این مجموعه باعث افتخار دانست و گفت: بانک ملت از ابتدای فعالیت این شرکت در کنار بیمه آسیا بوده و یکی از بانک های اصلی است که بیمه آسیا همواره با آن تعامل داشته است.


وی ادامه داد: حدود یک پنجم کل عملیات مالی بیمه آسیا در بانک ملت است و این موضوع نشان دهنده آن است که ما تا به امروز تعاملات بسیار گسترده ای با بانک ملت داشته ایم و البته بانک نیز خدمات بسیار مناسبی را در اختیار بیمه آسیا قرار داده است و امیدواریم با انعقاد این تفاهم نامه سطح تعاملات از این هم بیشتر شود.










ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر