رکورد سود اوراق ۱۰ ساله خزانه‌داری آمریکا

سود اوراق ۱۰ ساله خزانه داری ایالات متحده به ۱.۵۴ درصد و بالاترین حد از ماه ژوئن رسید.
کد خبر : ۱۲۷۱۹۷
اوراق قرضه

به گزارش ایبِنا به نقل از سی ان بی سی، صبح روز سه شنبه سود ده ساله خزانه داری آمریکا به ۱.۵۴ درصد رسید که بالاترین رقم از ماه ژوئن است، در شرایطی که نگرانی ها درباره تورم ادامه دارد. سود اوراق ۱۰ ساله خزانه داری با ۵ واحد افزایش به ۱.۵۴۰۹ درصد رسید. سود اوراق قرضه ۳۰ ساله خزانه داری ۶ واحد پایه افزایش یافت و به ۲.۰۶۲۵ درصد رسید.روند سود معکوس قیمت ها است و ۱ واحد پایه معادل ۰.۰۱ درصد است.


جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در اظهارات روز سه شنبه، هشدار داد که تورم بیشتر ممکن است بیش از آنچه پیش بینی می شود دوام داشته باشد. قرار است پاول این اظهارات را به کمیته بانکی سنا ارائه کند.


در این سخنرانی، وی گفت که رشد اقتصادی همچنان در حال تقویت است اما با فشارهای قیمتی ناشی از تنگناهای زنجیره تامین و عوامل دیگر مواجه شده است. پاول گفت: تورم بالا است و احتمالاً در ماه های آینده همچنان ادامه خواهد داشت.


علاوه بر این، سرمایه گذاران هم بر پیشرفت لایحه زیرساختی یک تریلیون دلاری در واشنگتن نظارت خواهند کرد. قانونگذاران باید قبل از تعطیلی روز جمعه، بر اساس برنامه تامین مالی عمل کنند. قرار است روز سه شنبه حراج ۶۲ میلیارد دلاری اوراق هفت ساله برگزار شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر