22 مهر 1400 - 10:12

بررسی وضعیت منابع و مصارف هدفمندی یارانه‌ها در بودجه ۱۴۰۱

در راستای تدوین بودجه ۱۴۰۱ کل کشور، منابع هدفمندی یارانه‌ها در حوزه موضوعات امور انرژی سازمان برنامه و بودجه بررسی شد.
کد خبر : ۱۲۷۵۶۵
هدفمندی یارانه

به گزارش ایبِنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور، نشست بررسی منابع هدفمندی یارانه ها در حوزه موضوعات امور انرژی سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور دکتر امید حاجتی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور، احمد کفاشی، رئیس امور انرژی برنامه و بودجه کشور، معاونین و مدیران کل دو سازمان برگزار شد.


در این نشست که در محل سالن سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور برگزار شد، وضعیت منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه ها در بودجه سال ۱۴۰۱ و تحقق آن به تفسیر و کارشناسی مورد بررسی قرار گرفت.


همچنین در این نشست که بیش دو ساعت به طول انجامید، امکان شناسایی و بازنگری کلی در وضعیت یارانه های پنهان، بررسی و ارائه راهکارهای اجرایی پیشنهادی مشترک دبیرخانه کارگروه و دفتر انرژی سازمان برنامه و بودجه در حوزه مصارف خانگی، صنایع و غیر، پیشنهادات نهایی دفتر امور انرژی در پیش بینی و برآورد نرخ های پیشنهادی حامل های انرژی و منابع ذیربط مورد بررسی قرار گرفت.


شایان ذکر است، موضوعات بررسی شده پس از نهایی شدن به ستاد تهیه و تدوین لایحه بودجه در سال ۱۴۰۱ ارائه شود. سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور بعنوان دبیرخانه کارگروه هدفمندی یارانه ها ذیل ستاد تهیه و تدوین بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور برای اولین بار مسئول تهیه و تدوین منابع و مصارف هدفمندی یارانه ها را برعهده دارد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر