افزایش قیمت بیت‌کوین تا کانال ۶۰ هزار دلار

با چشم‌انداز اولین صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله، قیمت بیت کوین تا ۶۰ هزار دلار افزایش یافت.
کد خبر : ۱۲۷۵۸۷
بیت

به گزارش ایبِنا به نقل از راشاتودی، پُرطرفدارترین ارز رمزنگاری شده جهان از روز جمعه ماه می به بالاترین سطح خود رسیده، که این امر با خوش بینی معامله گران از تایید ایالات متحده برای اولین صندوق سرمایه گذاری قابل معاملات آتی بیت کوین (ETF) صورت گرفته است.


بیت کوین تا ساعت ۱۸:۰۰ عصر جمعه به وقت تهران به ۶۰ هزار دلار در هر سکه و به بالاترین سطح در ۵ ماه گذشته رسید. به گفته تحلیل گران بازار، معامله گران به اجازه کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده (SEC) برای تایید اولین صندوق سرمایه گذاری بیت کوین قابل معامله ETF خوشبین هستند. آنها این تایید احتمالی را نقطه عطفی برای صنعت ارز رمزنگاری شده می دانند که مدت هاست مشتاق پذیرش وال استریت و سرمایه گذاران اصلی آن است.


قرار است استراتژی سهام های اولیه بیت کوین ETF سه شنبه هفته آینده در بورس نیویورک آغاز به کار کند. کارشناسان می گویند بعید است کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا SEC این را ممنوع کند، اما برخی هشدار می دهند که اگر این اتفاق بیفتد، بیت کوین سقوط می کند.


به گفته یک مقام متخصص در محدوده بالای ۵۸ تا ۶۰ هزار دلار هستیم، بنابراین رد اپلیکیشن ETF می تواند بیت کوین را به سطح ۵۵-۵۳ هزار دلار بازگرداند. اما به طور کلی این روند همچنان صعودی است و اپلیکیشن های دیگر ETF نیز در دست تهیه است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر