پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین تا ۱۶۸ هزار دلار

به گفته متخصصان با آغاز معاملات آتی در وال استریت، بیت کوین تا ۱۶۸ هزار دلار افزایش می‌یابد.
کد خبر : ۱۲۷۷۲۵
صندوق بیت کوین

به گزارش ایبِنا به نقل از راشاتودی، به گفته تحلیل گران موسسه مشاوره ای تحقیقاتی، با آغاز به کار اولین صندوق قابل معامله با ارزهای رمزپایه (ETF) روز سه شنبه در بازار بورس نیویورک (NYSE)، قیمت بیت کوین تقریبا سه برابر خواهد شد.


محققان در نیویورک، که پیش از این پیش بینی می کردند تا پایان سال جاری، قیمت بیت کوین، ارزشمندترین ارز رمزنگاری شده جهان به ۱۰۰ هزار دلار برسد، اکنون می گویند که ممکن است سهام هایETF جریان قابل توجهی از سرمایه گذاران را جذب کند و این قیمت بیت کوین را افزایش می دهد.


صندوق جدید بیت کوین به افراد بسیار بیشتری امکان می دهد تا به ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشند. تام لی، بنیانگذار این موسسه مشاوره، اظهار داشت: ما فکر می کنیم تقاضای بیت کوین بسیار بالاتر می رود.


این تحلیل گر اضافه کرد که ETF بیت کوین می تواند تقاضای بیشتر از سوی سرمایه گذاران فراهم کند. این موسسه انتظار دارد که ETF بیت کوین حدود ۵۰ میلیارد دلار ورودی داشته باشد، که تقریباً ۵۰ میلیون دلار در روز، تقاضای اضافی برای بیت کوین دارد.


این کارشناس گفت: نظراتی داده می شود که افزایش قیمت در حال حاضر [بیت کوین] این تایید را رد می کند که احتمالاً درست است، چرا که بیت کوین در چند هفته گذشته به بالاترین سطح خود رسیده است. اما از نظر ما، قیمت بیت کوین پس از تأیید ETF همچنان افزایش خواهد داشت.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر