03 آبان 1400 - 13:33

اعطای تسهیلات ۲۵۰ میلیاردریالی سرمایه در گردش به بخش صنعت و معدن

پست بانک ایران و صندوق توسعه ملی، قرارداد سپرده گذاری ریالی سرمایه در گردش بخش صنعت و معدن واقع در مناطق برخوردار را به ارزش ۲۵۰میلیارد ریال امضا نمودند.
کد خبر : ۱۲۷۸۲۶
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: مطابق قرار داد امضا شده، سپرده گذاری ریالی جهت اعطای تسهیلات سرمایه در گردش به فعالیت های دارای توجیه بخش های خصوصی و تعاونی و بنگاه های اقتصادی متعلق به موسسات عمومی غیر دولتی بخش صنعت و معدن (به استثنای بخش ساخت مسکن) واقع در مناطق برخوردار پرداخت خواهد شد.


بنا براین گزارش : نرخ سود تسهیلات پرداختی به متقاضیان ۱۶ درصد با مدت بازپرداخت حداکثر یکساله در قالب سرمایه در گردش بخش صنعت و معدن واقع در مناطق برخوردار و تسهیلات با اولویت فروش اقساطی، مرابحه و مشارکت مدنی خواهد بود.


همچنین طرح ها و فعالیتهای واجد الویت برای سرمایه در گردش طرحها و فعالیت های تولیدی شامل؛ بهره مندی شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از تسهیلات ریالی و افزوده شدن این حوزه به فعالیت های دارای اولویت قراردادهای دانش بنیان بخش صنعت و شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که دارای پروانه بهره برداری تولید فناوری اطلاعات (نرم افزار) از وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند امکان استفاده از تسهیلات را خواهند داشت.


این گزارش می افزاید: سقف اعطای تسهیلات سرمایه در گردش برای اشخاص حقیقی یکصد میلیارد ریال و برای اشخاص حقوقی ۳۰۰میلیارد ریال تعیین شده است.


شایان ذکر است :کلیه متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره گیری از تسهیلات مذکور به شعب پست بانک ایران در سراسر کشور مراجعه نمایند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر