04 آبان 1400 - 16:27

سی ‌و پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک رفاه

سی ‌و پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک رفاه کارگران برگزار و بر اساس آن ۲۰۰ هزار حساب قرض‌الحسنه به قید قرعه به عنوان برنده، انتخاب شدند.
کد خبر : ۱۲۷۸۶۰
سی ‌و پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک رفاه کارگران برگزار شد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، سی‌ و پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک رفاه کارگران با حضور فرشید فرخ‌نژاد رئیس هیات مدیره بانک و هیات نظارت بر امر قرعه‌کشی شامل نمایندگان دادستان کل کشور و بانک مرکزی، برگزار شد.


فرشید فرخ‌نژاد رئیس هیات مدیره بانک رفاه کارگران در این مراسم از افزایش ۶۱ درصدی منابع قرض‌الحسنه بانک در سال جاری در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: این در حالی است که تسهیلات قرض‌الحسنه بانک در این مدت بیش از منابع جذب شده بوده است.


فرخ‌نژاد به حجم ریالی جوایز سی ‌و پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک رفاه کارگران اشاره کرد و گفت: میزان جوایز سی ‌و چهارمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک رفاه کارگران حدود ۵۹۹ میلیارد تومان بود که با حدود ۶۴ درصد رشد به بیش از ۹۸۵ میلیارد تومان در سی ‌و پنجمین دوره افزایش یافت.


لازم به ذکر است، جوایز سی ‌و پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک رفاه کارگران شامل، ۱۶۰ فقره جایزه ویژه نقدی هر یک به ارزش یک میلیارد ریال، ۱۰۶۰ فقره کمک هزینه خرید خودرو داخلی هر یک به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال، ۲۶۰ کمک هزینه تحصیلی هر یک به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال، ۶۶۰  فقره کمک هزینه خرید صنایع دستی هر یک به ارزش سی میلیون ریال و ۱۹۷هزار و ۸۶۰ فقره جایزه نقدی هر یک به ارزش یک میلیون ریال، می‌شود.


گفتنی است، اسامی برندگان سی ‌و پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک رفاه کارگران به زودی از طریق سایت بانک رفاه کارگران به نشانی www. refah-bank.ir منتشر و جوایز مربوطه به حساب ایشان واریز خواهد شد.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر