09 آبان 1400 - 14:17
به میزبانی فرابوم انجام می‌شود؛

برگزاری وبینار رایگان آینده پلتفرم‌های بانکداری باز در ایران

شرکت فرابوم در تاریخ ۱۵ آبان، از ساعت ۱۴ تا ۱۶، وبینار رایگان "آینده پلتفرم‌های بانکداری باز در ایران" را برگزار خواهد کرد.
کد خبر : ۱۲۷۹۵۸
image-20211031141439-1.png

به گزارش ایبِنا، در این وبینار ابعاد مختلف بانکداری باز و سناریوهای مختلف آن بررسی خواهد شد تا به پرسش‌های فعالان صنعت خدمات مالی و بانکی در خصوص ماهیت بانکداری باز، وضعیت فعلی آن در دنیا و ایران و چشم‌انداز رشد آن در آینده، پاسخ داده شود.

در این وبینار "وحید شامخی"، عضو هیئت‌مدیره شرکت مشاوره مدیریت ایلیا و "همایون محبوبی"، مدیرعامل شرکت فرابوم، با ارائه گزارش پژوهشی-تحلیلی "آینده پلتفرم‌های بانکداری باز در ایران – افق ۱۴۱۰"، وضعیت فعلی این پلتفرم‌ها در دنیا و ایران را تشریح نموده و دو سناریو محتمل برای آینده پلتفرم‌های بانکداری باز در ایران را ترسیم می‌نمایند. همچنین در حین برگزاری وبینار، امکان مطرح نمودن سؤالات حاضرین وجود داشته و در بخش پایانی وبینار به پرسش‌های مطرح‌شده پاسخ داده خواهد شد.

هدف از برگزاری این وبینار دو ساعته این است که مخاطبان درک جامع‌تری از بانکداری باز و وضعیت آن در ایران به دست آورده و تصمیمات آگاهانه‌تری را در خصوص بهره‌گیری از مزایای بانکداری باز اتخاذ کنند. مخاطبین این وبینار، فعالان صنعت خدمات مالی و بانکی و کلیه علاقه‌مندان به مبحث بانکداری باز، هستند.

به‌منظور سهولت دسترسی کلیه مخاطبان به این وبینار، سه پلتفرم اسکای‌روم، لایو آپارات و لایو اینستاگرام به نشانی faraboom.platform به‌صورت همزمان این وبینار را آنلاین پخش خواهند کرد و مخاطبان می‌توانند در ساعات پخش وبینار به هر کدام از پلتفرم‌های مذکور مراجعه نمایند.

برچسب ها: فرابوم وبينار
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها