13 آبان 1400 - 10:35

رئیس کمیته امداد از مدیرعامل بانک رفاه کارگران قدردانی کرد

به دنبال اقدامات اثربخش بانک رفاه کارگران در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به ویژه حمایت از ایتام و فرزندان محسنین، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از اسماعیل لله‌گانی مدیرعامل این بانک قدردانی کرد.
کد خبر : ۱۲۸۰۶۵
دسترسی آسان به خدمات بانکی با موبایل بانک رفاه

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در نامه‌ای به اسماعیل لله‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران از تلاش‌ها و اقدامات وی در راستای تحقق پویش "ایران مهربان"، قدردانی کرد.


براساس این گزارش، بانک رفاه کارگران در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت اجتماعی از پویش مذکور که با هدف حمایت از ایتام و فرزندان محسنین برگزار شد، حمایت کرد.

لازم به ذکر است، اقدامات بانک در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی در سال‌های اخیر بسیار پر رنگ بوده است که از جمله این اقدامات می‌توان به احداث مدرسه و مراکز بهداشتی و درمانی در مناطق کمتر توسعه‌یافته، اهداء تبلت به دانش‌آموزان محروم، توزیع اقلام بهداشتی در حاشیه شهرها، حمایت تسهیلاتی از فعالان حوزه سلامت، اهداء کمک‌های بلاعوض به دانشگاه‌های علوم پزشکی، مشارکت در تجهیز برخی از بیمارستان‌های کشور، خرید و اهداء تانکرهای آبرسانی به مناطق محروم کشور و.... اشاره کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها