13 آبان 1400 - 11:51

راه‌اندازی واحد بسته‌بندی وسردخانه خرما با حمایت بانک کشاورزی

طرح بسته‌بندی و سردخانه نخل تنگستان با حمایت ۶۰ میلیارد ریالی بانک کشاورزی شعبه اهرم و از محل اعتبار اشتغال پایدار روستایی و بند الف تبصره ۱۸ به بهره‌برداری رسید.
کد خبر : ۱۲۸۰۷۰
بانک کشاورزی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، طرح بسته بندی و سردخانه محمود رضایی حقیقی  دارای ۲ سالن بسته بندی، ۶ سالن نگهداری و ۲ تونل انجماد است و با حجم تولید ۳ هزار تن در بخش بسته بندی و  ۵ هزار تن در بخش سردخانه، خرما را به صورت بسته بندی در بازار داخلی و صادرات به کشورهای روسیه، اوکراین و عراق به فروش می‌رساند.


این گزارش می افزاید: شرکت نخل تنگستان با سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در سال ۱۳۹۹ در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع به بهره‌برداری رسیده و زمینه اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ۱۰۰ نفر را فراهم کرده است.


بسته‌بندی و سردخانه نخل تنگستان، که هم زمان با سفر هیات دولت به استان بوشهر در مهر ماه ۱۴۰۰، توسط وزیر جهاد کشاورزی، مدیرعامل بانک کشاورزی و هیات همراه مورد بازدید قرار گرفت، برگ افتخار دیگری از عملکرد بانک کشاورزی در حمایت از کارآفرینی و فعالان  بخش کشاورزی از مزرعه تا سفره و ایجاد اشتغال به ویژه در مناطق کم برخوردار و دور افتاده کشور است.


شایان ذکر است، افزایش ظرفیت تا ۱۰هزار تن و تجهیز آن  به ماشین آلات مدرن از برنامه های آتی مجری این طرح است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
اینفوگرافیک
بیشتر
پربیننده ها