14 آبان 1400 - 11:15

افزایش نرخ دلار تحت‌تاثیر هیجانات خبری

نرخ دلار درحالی در اواخر هفته افزایشی شد که فعالان اقتصادی این روند را ادامه‌دار نمی‌دانند و آن را هیجانی خواندند.
کد خبر : ۱۲۸۰۷۴
دلار و یورو

به گزارش ایبِنا،  نرخ دلار در هفته جاری تحت تاثیر دو خبر قرار گرفت. اول مباحث مربوط به ایران و آژانس انرژی هسته‌ای و در نهایت مشخص شدن زمان آغاز مذاکرات وین بین ایران و کشورهای اروپایی در روز ۸  آذر و دومین مسئله هم درگیری بین سپاه پاسداران و آمریکا در دریای عمان که خبرگزاری صداوسیما گزارش داد با اقدام به موقع و مقتدرانه جان برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات دزدی دریایی و سرقت نفت ایران توسط آمریکا ناکام ماند.


براساس این گزارش در ۸ آبان ماه ۱۴۰۰ در سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید ۲۶۴۰۶ تومان و قیمت دلار برای فروش ۲۶۹۴۰ تومان بود. همچنین قیمت یورو برای خرید ۳۰۵۷۰ تومان و قیمت یورو برای فروش ۳۱۱۸۸ تومان رقم خورد.


۹ آبان ۱۴۰۰ در سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید ۲۶۲۴۱ تومان و قیمت دلار برای فروش ۲۶۷۷۱ تومان، همچنین قیمت یورو برای خرید ۳۰۱۸۶ تومان و قیمت یورو برای فروش   ۳۰۷۹۶ تومان بود.


۱۰ آبان ۱۴۰۰  در سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید ۲۶۱۸۵ تومان و قیمت دلار برای فروش ۲۶۷۱۴ تومان، همچنین قیمت یورو برای خرید ۳۰۲۰۸تومان و قیمت یورو برای فروش ۳۰۸۱۹تومان اعلام شد.


۱۱ آبان ۱۴۰۰ در سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید ۲۶۱۸۵تومان و قیمت دلار برای فروش ۲۶۷۱۴تومان، همچنین قیمت یورو برای خرید ۳۰۲۰۸تومان و قیمت یورو برای فروش ۳۰۸۱۹تومان به ثبت رسید.


۱۲ آبان ۱۴۰۰ در سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید ۲۶۳۷۱تومان و قیمت دلار برای فروش ۲۶۹۰۳تومان، همچنین قیمت یورو برای خرید ۳۰۳۴۰تومان و قیمت یورو برای فروش ۳۰۹۵۳تومان بود.


۱۳ آبان ۱۴۰۰  در سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید ۲۶۴۸۲تومان و قیمت دلار برای فروش ۲۷۰۱۷تومان، همچنین قیمت یورو برای خرید ۳۰۵۶۴تومان و قیمت یورو برای فروش ۳۱۱۸۲تومان اعلام شد.

برچسب ها: ایران قیمت دلار
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر