17 آبان 1400 - 15:58

رشد ۲۴۹ درصدی گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در بانک صنعت و معدن

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در بانک صنعت و معدن در ۷ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۴۹ درصد، رشد داشته است.
کد خبر : ۱۲۸۱۵۳
دكتر علی خورسنديان

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، علی خورسندیان اظهارکرد: میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی که در ۷ ماهه سال گذشته در حدود ۳۱ هزار میلیارد ریال بوده در همین بازه زمانی در سال جاری به رقم ۱۰۸ هزار و ۸۹۶ میلیارد ریال رسیده است.


وی همچنین از افزایش میزان وصول مطالبات در این بانک خبر داد و گفت: بنا بر گزارش عملکرد ۷ ماهه امسال، میزان وصول مطالبات، علیرغم تداوم رکود ناشی از شیوع ویروس کرونا و اثرات آن بر کسب و کارها و محدودیت ها و مشکلاتی که تحریم ها بر فضای اقتصادی و بانکی کشور تحمیل کرده است، از افزایش ۹۶ درصدی برخوردار است. 


عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن با اشاره به رشد ۹۲ درصدی در میزان پرداخت های این بانک به واحدهای صنعتی و معدنی تصریح کرد: با عملکرد مناسب مجموعه بانک صنعت و معدن در بخش ستاد و به خصوص شعب این بانک در افزایش مانده سپرده های چهارگانه و رشد ۸۳ درصدی در این شاخص، توانستیم عملکرد مناسبی در بخش اعطای تسهیلات داشته باشیم و با وجود محدودیت منابع به بخش زیادی از تعهدات خود عمل نماییم و قدم های مثبتی در افزایش سرمایه گذاری در بخش تولید و اشتغال کشور برداریم.


خورسندیان همچنین از افزایش ارائه خدماتی همچون صدور ضمانتنامه های ریالی در این بانک سخن گفت و افزود: میزان صدور ضمانتنامه های ریالی در مدت ۷ ماهه امسال نسبت به سال گذشته، رشد ۵۶ درصدی را نشان می دهد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر