27 آبان 1400 - 10:14

توسعه خدمات بانک رفاه کارگران به مشتریان حقوقی در سامانه پیچک

با هدف توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی و در راستای پاسخگویی به انتظارات مشتریان حقوقی بانک رفاه کارگران، خدمات جدیدی به سامانه "پیچک" این بانک افزوده شد.
کد خبر : ۱۲۸۳۶۱
بانک رفاه کارگران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، خدمت "معرفی نماینده حقیقی توسط مشتریان حقوقی به منظور انجام عملیات چک‌های صیادی" از جمله خدماتی محسوب می‌شود که به سامانه "پیچک" بانک رفاه افزوده شده است. در این خدمت مشتریان حقوقی بانک می‌توانند از طریق سامانه‌های بانکداری اینترنتی حقوقی و معین پس از ثبت اقلام اطلاعاتی اشخاص حقوقی(شناسه ملی)، کد ملی نماینده حقوقی، شماره حساب شخص حقوقی و سرویس مورد درخواست(ثبت چک، تایید چک و...) نسبت به معرفی نمایندگان حقیقی مورد نظر خود به منظور انجام عملیات چک‌های صیادی اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، "پردازش عملیات چک‌های صیادی اشخاص حقوقی توسط نمایندگان حقیقی"، یکی دیگر از خدمات جدیدی است که به سامانه "پیچک" بانک رفاه کارگران افزوده شده است. 

بر این اساس نمایندگان حقیقی معرفی شده از سوی مشتریان حقوقی می‌توانند از طریق برنامه‌های موبایلی همراه کارت رفاه و رفاه پلاس و همچنین سامانه‌های اینترنت بانک حقیقی و پورتال بانک، نسبت به انجام عملیات چک‌های صیادی مرتبط با مشتریان حقوقی ذیربط اقدام کنند.

"اشتراک‌گذاری خدمات چک‌های صیادی از طریق زیرساخت رفاه بوم" نیز به عنوان یکی دیگر از خدمات جدید، در سامانه "پیچک" پیاده‌سازی شده است. با این سرویس امکان ارائه خدمات چک‌های صیادی در قالب API به مشتریان حقوقی به منظور استفاده از سرویس‌های مذکور در سامانه های نرم‌افزاری اختصاصی آنها پس از ارسال درخواست کتبی به اداره بانکداری شرکتی بانک رفاه فراهم شده است.

لازم به ذکر است، مشتریان حقوقی بانک رفاه کارگران می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر ازخدمات جدید سامانه "پیچک" و نحوه بهره‌برداری از خدمات گسترده آن، به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر