• ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
  • خبرنگار: maghamifar
  • کد خبر: 128367
بانک ملت

بانک ملت به خاطر اختلال در خدمات سامانه‌های بانکداری اینترنتی و همراه بانک از مشتریان عذرخواهی و درباره علل آن توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملت، اختلال در ارایه خدمات به مشتریان از طریق درگاه های غیرحضوری شامل همراه بانک و اینترنت بانک ناشی از اقدامات این بانک برای ارتقای زیرساخت های فنی، استفاده از فناوری های نوین و مهاجرت به سامانه نوین بانکداری متمرکز است.

بانک ملت صمیمانه از مشتریان عزیز پوزش می طلبد و امید دارد با بهره گیری از فناوری های مدرن و زیرساختی جدیدی که در دست اقدام است، با افزودن به کیفیت خدمات خود در درگاه های موبایل و اینترنت بانک در روزهای آینده چنین مشکلاتی پیش روی کاربران محترم نباشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =