01 آذر 1400 - 15:58

مدیرعامل بانک تجارت هفته بسیج را تبریک گفت

مدیرعامل بانک تجارت در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان سراسر کشور تبریک گفت.
کد خبر : ۱۲۸۴۴۷
تجارت

به گزارش ایبغنا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، متن پیام دکتر اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت هفته بسیج به شرح زیر است:


بسْمِ اللَّـهِ الرَّ‌حْمَـنِ الرَّ‌حِیمِ


هفته گرامیداشت بسیج فرصت تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است. این نهاد مردمی همواره با اتکا به نیروهای متعهد و ایثارگر در صحنه‌های مختلفی همچون دفاع مقدس، عمران و سازندگی ایران اسلامی، میدان فرهنگی، جنگ نرم، اقتصاد دانش بنیان، دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام و اقدامات ایثارگرانه در مقابله با ویروس منحوس کرونا همواره درخشان ظاهر شده است.


خواهران و برادران بسیجی همواره می کوشند تا ارزش‌های والایی که به برکت انقلاب اسلامی ماندگار شده است، حفظ و تقویت کنند و همکاران بسیجی من نیز در بانک تجارت در شرایط خاص ناشی از سخت‌ترین تحریم‌ها با دانش تخصصی و با هدف اعتلای نام بزرگ ایران اسلامی در سنگر اقتصادی و نظام بانکی تلاش و کوشش می‌کنند.


اینجانب به نمایندگی از هیات مدیره بانک تجارت هفته بسیج را به بسیجیان سراسر کشور به ویژه بسیجیان سنگر اقتصادی در نظام بانکی و بسیجیان بانک تجارت تبریک گفته و تداوم توفیقات روز افزون و علو درجات ایشان را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند منان خواستارم.


هادی اخلاقی فیض آثار

برچسب ها: تجارت هفته بسیج
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها