06 آذر 1400 - 15:49

برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی معرفی توانمندی‌های قنادان ایران

سومین نمایشگاه تخصصی معرفی توانمندی‌های قنادان ایران با حضور زنجیره‌های تامین و توزیع ۹ تا ۱۲ آذر ۱۴۰۰ در مجموعه نمایشگاهی هتل المپیک از ساعت ۹ الی ۱۷ برگزار می‌شود.
کد خبر : ۱۲۸۵۵۲
نمایشگاه

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، علی بهرمند، رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران با اشاره به عدم برگزاری این نمایشگاه در سال گذشته به علت شیوع بیماری کرونا گفت: سومین نمایشگاه تخصصی معرفی توانمندی‌های قنادان ایران در حالی برگزار می‌شود که شرایط شیوع بیماری کرونا به واسطه واکسیناسیون گسترده در ایران بهبود یافته و مجوزهای لازم برای برگزاری را دریافت کرده است.


وی تصریح کرد: در این نمایشگاه تخصصی، ۵۰ شرکت در سه گروه «مواد اولیه»، «ماشین‌آلات قنادی و کافه قنادی» و «تولیدات و محصول نهایی» از کل کشور در ۴ هزار متر مربع از مجموعه نمایشگاهی هتل المپیک حضور می‌یابند.


رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران اظهار کرد: نمایش آخرین دست‌آوردها به ویژه با حضور برترین برندهای مواد اولیه صنف و صنعت قنادی و ایجاد بستری سالم برای رقابت تولیدکنندگان، از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.


بر اساس این گزارش، استان تهران بیش از ۳ هزار واحد قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی دارد و این آمار در کل کشور به بیش از ۳۵ هزار می‌رسد که با مجوز اتحادیه‌های ذی‌ربط مشغول به فعالیت هستند؛ اما با شیوع بیماری کرونا و در پی کاهش دید و بازدیدها و برگزاری مراسم، فعالیت در این حوزه با آسیب گسترده‌ای مواجه شد. این در حالی است که به گفته رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران، طی ۲۰ ماهی که از کرونا می‌گذرد بیش از ۲۰۰ واحد صنفی (در تهران) تعطیل شدند. 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر